Gå til innhold

F.E.A.R eller Far Cry?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du vil definitivt kjøre FarCry best på en laptop, da dette spillet kom ut for snart to år siden (Februar 2004, om jeg ikke husker feil).

F.E.A.R. er et ganske så krevende spill.

 

Det er flere argumenter for innkjøpelse av begge spillene.

F.E.A.R. er først og fremst det nyeste, på godt og "vondt" (betydelig bedre grafikk, fysikk, AI, osv - Men mye mer krevende).

 

FarCry får du nå kjøpt over alt for knappe 150kr.

 

F.E.A.R. er en FPS-grøsser (mange synes at det er veeeldig skummelt), mens FarCry er et vanlig FPS.

F.E.A.R. foregår hovedsaklig inne, noe som du merker etter hvert som du tusler gjennom den ene mørke gangen etter den andre.

FarCry foregår for det aller meste utendørs, i et nydelig tropisk miljø.

Grafikken i FarCry er også fin, og AI'en er vel noe av det beste fra "den tiden".

 

Det finnes mange argumenter for og mot et eventuelt innkjøp av en av disse spilltitlene (som begge to er flotte!), men skal jeg gi deg et veldig godt råd, så er det følgende:

 

Prøv demoene! :thumbup:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Hei, hei - Tusen takk for svar, dere :)

Jeg har nå spilt litt på demoen av F.E.A.R, og må si jeg ble imponert.

Kjører fint i 1024x768 (hakker selfølgelig litt, men det er så lite at det gjør meg ingenting).

 

Skumle spill passer meg ganske godt, jeg digger jo skrekkfilmer, og har spilt en del Doom 3 - Som noenganger fikk meg til å skrike som en liten unge.

 

Så det ser ut som det blir F.E.A.R - Men innspill settes fortsatt pris på!

Lenke til kommentar

Hmm, begge spillene er VELDIG bra.

 

FarCry:

+Bra AI, fin grafikk, engasjerende storyline, passe skummelt, variert miljø, store MP-maps, utrolig festlig på LAN. :love:

-Finner omtrent ikke noe negativt med dette spillet.

 

F.E.A.R:

+Bra AI, fin grafikk, engasjerende storyline, passe skummelt, utfordrende (du må kanskje tenke litt mer enn i FarCry). (Har ikke prøvd noe særlig MP.)

-Litt ensformig til tider (har kanskje noe med at jeg spilte det mye mer sammenhengende enn FarCry).

 

Veldig vanskelig å veldge mellom to så bra spill, men FarCry er hakket bedre spør du meg.

 

Edit: Oj, du hadde alerede kjøpt begge ja.. :blush: Jaja, gratulerer med to meget bra innkjøp. :thumbup:

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar

Kjører fint i 1024x768 (hakker selfølgelig litt, men det er så lite at det gjør meg ingenting).

 

5528633[/snapback]

 

Mener å huske at fullversjonen kjørte mye glattere enn demoen. Iallefall på min pc.

5539104[/snapback]

 

Heh, det er jo bare enda bedre. Demoen er fullstendig spillbar, så ikke det at det gjør noe. Takk for alle gode svar, nå må jeg bare vente på den trege posten :hrm::w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...