Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Er en del ting du bør skifte ut, imp sprint er unødvendig (Vanish+Sprint gjør samme nytten), samme med endurance... sløsing av talent points.

 

Og hvis det ikke spiller pvp, ville det ikke da vært smartere å gå for sword, ihvertfall kutte ut Dual Wield Specialization som er rimelig waste for daggerrogues.

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og hvis det ikke spiller pvp, ville det ikke da vært smartere å gå for sword, ihvertfall kutte ut Dual Wield Specialization som er rimelig waste for daggerrogues.

7479584[/snapback]

Begrunn dette?

7479629[/snapback]

Fordi 50% mer dmg med offhand gir veldig utslag om du bruker daggers, enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Og hvis det ikke spiller pvp, ville det ikke da vært smartere å gå for sword, ihvertfall kutte ut Dual Wield Specialization som er rimelig waste for daggerrogues.

7479584[/snapback]

Begrunn dette?

7479629[/snapback]

Fordi 50% mer dmg med offhand gir veldig utslag om du bruker daggers, enkelt og greit.

7480462[/snapback]

Først sier du at dual wield spec er rimelig waste for daggerrogues, også sier du etterpå at 50% mer dmg på offhand gir veldig utslag om du bruker daggers? :huh:

Lenke til kommentar
Og hvis det ikke spiller pvp, ville det ikke da vært smartere å gå for sword, ihvertfall kutte ut Dual Wield Specialization som er rimelig waste for daggerrogues.

7479584[/snapback]

Begrunn dette?

7479629[/snapback]

Fordi 50% mer dmg med offhand gir veldig utslag om du bruker daggers, enkelt og greit.

7480462[/snapback]

Først sier du at dual wield spec er rimelig waste for daggerrogues, også sier du etterpå at 50% mer dmg på offhand gir veldig utslag om du bruker daggers? :huh:

7480529[/snapback]

50% offhand damage gir veldig utslag uansett våpen. Har du mer enn 10 i combat uten det bør du skamme deg litt.

Lenke til kommentar

Jeg har et lite dilemma. Jeg går for High warlord våpen, men er veldig i tvil på hva jeg skal velge. Det står mellom : 2x Sword (Vanlig, og quickblade?) og dagger. Gearet mitt består for det meste av blått pvp gear opp til leggionaire.

 

Jeg spiller en del pvp, men og litt pve.

 

Har dere noen tips? Hvilke våpen vil være best å satse på ? :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg har et lite dilemma. Jeg går for High warlord våpen, men er veldig i tvil på hva jeg skal velge. Det står mellom : 2x Sword (Vanlig, og quickblade?) og dagger. Gearet mitt består for det meste av blått pvp gear opp til leggionaire.

 

Jeg spiller en del pvp, men og litt pve.

 

Har dere noen tips? Hvilke våpen vil være best å satse på ?  :hmm:

7480907[/snapback]

 

Dagger, du vil nok ha det gøyest da:)

Lenke til kommentar

Fikk ikke testa Mutilate selv, men jeg merka godt at vanlig SF/Vigor eller 21/8/22 er tragisk i forhold til Hemo. Selv uten allverdens attackpower.

 

Det føles som om critrate har sunket og jeg har aldri sett prester, mages og locks dodge så mye som nå, så det taler taler imot daggerbuilds.

Jeg er godt fornøyd med Hemo (14/3/34) og anbefaler det!

Lenke til kommentar

Er Hemo speccet atm, driver for det meste med PvP.

Jeg hadde tenkt å kjøpe HW 1h sverd, men jeg er neimen ikke sikker på om jeg skal kjøpe det eller HW daggeren, har liksom aldri spilt no særlig med daggers. Hva synes dere jeg skal gjøre? Hemo eier i PvP (synes jeg da), har jo som sagt aldri prøvd daggers ordentlig, men du får jo mye høyere crits der.

Lenke til kommentar
Fordi 50% mer dmg med offhand gir veldig utslag om du bruker daggers, enkelt og greit.

 

Det er kanskje det dummeste jeg har hørt så lenge jeg har spilt wow. Dualweild spez gagner daggerrogues like mye i PvE som swordrogues.

 

På offhand er det ikke mye annet som telles enn DPS og stats. En dagger har like mye dps som et sverd, og selv om det ikke blir like mye høye hits, blir det fler totale hits. Dualweildspec er de skillpointsa som gir mest DPS per point.

Lenke til kommentar
Hvilke sverds skal jeg gå for da? Vanlige og quickblade? :)

7482145[/snapback]

 

Vanlig MH og Quickblade OH skulle funke fint. Da proccer poisons litt oftere enn 2x2.9 speed.

Jeg Har skaffa fist MH og bruker Kurinaxx- daggeren i OH. Tenkte jeg skal skaffe meg 4 deler armor og så PvP-daggeren. Og til slutt satser jeg på at jeg kan få meg en fin rask Fist- OH når BC kommer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...