Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Ikke bare får man mer poisonprocs.

 

Et kjapt sverd i offhand og sverd i mainhand gir :

 

1. Fler swordprocs ( et offhand swordproc, proccer en mainhand attack ).

2. Mer poison appliane grunnet kjappere speed.

3. Mer potency hits, altså mer energyregen.

7484955[/snapback]

spm ang sword procc: Må offhanden være sverd for å procce sword procc? Etter hva jeg har skjønt så er det en hviss %-sjanse på hvert angrep å procce forutsatt at MH er sverd, men må offhand også være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke bare får man mer poisonprocs.

 

Et kjapt sverd i offhand og sverd i mainhand gir :

 

1. Fler swordprocs ( et offhand swordproc, proccer en mainhand attack ).

2. Mer poison appliane grunnet kjappere speed.

3. Mer potency hits, altså mer energyregen.

7484955[/snapback]

spm ang sword procc: Må offhanden være sverd for å procce sword procc? Etter hva jeg har skjønt så er det en hviss %-sjanse på hvert angrep å procce forutsatt at MH er sverd, men må offhand også være?

7485164[/snapback]

Tooltip: "When you deal damage with your sword". Tolker det som om offhand må være Sword for å procce swordproc.

Lenke til kommentar
Trenger litt hjelp med et combat raid build.

 

Tenkte noe slikt:Klikk

 

Har nettop begynt med raid så det går i ZG og AQ20.

Har heller ikke noe godt gear enda, men guildet trengte en combat rogue.

Noe som kunne vært annerledes?

Er seal fate atm.

7491592[/snapback]

 

Ser ut som en helt grei build

 

En av disse kan vel også fungere brukbart:

5/41/5 - Tror ikke denne vil gi så god dps som den du har satt opp

46/0/5 - Har ikke prøvd mutilate selv, men den ser absolutt brukbar ut for pve, og gir også mest combo points så sikkert veldig artig å spille :)

Lenke til kommentar

Jepp, om den critter på en mob med poisons, så gjør den tilnærmet lik damage som en backstabcrit - om ikke mer :)

 

Superreven:

 

Jeg ville fortsatt ha +15 agility i offhand, da det er mindre sjangs for en crusaderproc i offhand enn det er i mainhand (tror jeg - correct me if I'm wrong). Og du får litt crit, dodge og 15 ap :)

Lenke til kommentar

Hmm... Burde jeg kjøpe Sverdet eller Daggern?

 

Jeg vet jeg vil gjøre bedre med daggern i pvp (sier ikke at hemo builds ikke er like bra men for min stil) men i BC kommer jeg til å kjøre combat for leveling og hoppe rundt med krol blade da vil suge ganske godt :p

 

Er ikke sikker om jeg orker 2x GM våpen nå etter honor nerfen, men uansett, kanskje jeg burde ta sverdet og prøve en hemo build (har bare 840 ap og 20% crit men men) eller gå dagger og ha litt treigere leveling?

Lenke til kommentar
Raskt spørsmål:

 

Jeg koser meg med en Mutilate build nå og går for 2x R14 daggers.

 

Jeg planlegger å ha 2x Crusader enchant på dem, vil det være det beste alternativet for PvP? Eller bør jeg ta +15agi på offhand?

7491871[/snapback]

 

Er igrunn ett fett hvilken enchant du har på. +15 AGI gir mer survivability hvertfall. Jeg har crusader på mine daggers når jeg goer mutilate - grunnet du for det meste bruker en instant attack som bruker begge våpnene på likt. Som gjør at du kan procce offhand crusader på special attacks, noe som er ganske nice.

Lenke til kommentar

Cloak of Shadows er dødsfett, spesielt om du skaffer deg 2.9 speed GM sverda. Siden hemorrhage ikke er normalisert, får man ekstra futt i det ved hjelp av treige våpen. \o/

 

Har klart skaffe meg ok utstyr nå: http://ctprofiles.net/4795858

 

Og Cloak of Shadows build var rimelig fett for å meie ned cloth. Spez warlocks og shadowlolpriests. Eller hva padt? En spec som får Padt til å gråte er definitivt verdt det. Ikke så rå i Pve tho..

 

http://www.wowhead.com/?talent=ihxZZxMeoIhRoxRt

Endret av DeeTee
Lenke til kommentar

Så du har parkert Mutilate og kjører Hemo nå DeeTee? Jeg har selv hatt lyst til prøve hemo en gang...

 

Jeg har fått meg Grand Marshall's Dirk nå, så da trenger jeg vel bare Grand Marshall's Longsword og så er jeg set for Hemo build.. er vel bra greier å ha den daggeren i off og sverdet i main på hemo? Eller er to sverd og anbefale?

 

En annen ting jeg la merke til mens jeg lekte med builds, Remorsless Attacks gjelder så og si alle attacks, men ikke Hemorrage... stemmer dette? Småsurt i såfall.. Hemo rogues har vel ikke Sinister strike på baren en gang kan jeg tenke meg. Hemo koster jo 10 mindre energy.

Lenke til kommentar

Poenget er at du får 5 hemo attacks på samme tiden du får fire SS attacks. Så den totale skaden du gjør med hemo, vil være større enn SS gitt en viss weaponspeed 2.9 og en viss attackpower ( rundt 12-1300 ). Du taper mye PvE snacks på det, men får det artig mot cloth i PvP :)

 

Sealfate Hemo er også litt artig, på samme måte som mutilate - lever du av kjappe combopts.

 

Nei, er på ingen måte byttet fra mutilate. Prøver ting hele tida, og er for det meste combat, siden det gir mest DPS overall i PvE ( ikke det at det er noe PvE i jula ) *cry* WTB 4 set bonus på BS!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...