Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

løp instancer fram til patchen da. fiks deg noen bracers, belte, slike ting som pvp settet ikke dekker også er det bare å være sta og fortsette å spille selv om du dør som en flue i bg'ene, snart får du nok honor points til å ta igjen :)

7385362[/snapback]

Tweaked det litt

http://www.wowhead.com/?talent=ihbbZGoVbrVzLcoxMI

Etter responsen du fikk fra de andre her på forumet, ble jeg litt overasket over hvor lite ubrukelig det var. Trengte bare litt tweaking for å bli bra.

Å le av buildet ditt uten å komme med råd blir bare for dumt :)

7388363[/snapback]

 

sorry for pyramidespill her men:

 

"Have you ever felt like you're quoting the wrong guy? like nothing of this is for real?"

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har noen komentarer om denne builden?

 

Min Build

 

Den skulle vel være ganske bra i PvP :p

7386031[/snapback]

Ikke akkurat super, men dropp den og specc hemo/premed om du har ok gear, hvis ikke speccer du hemo/cb.

 

Jeg liker hemo/premed med imp ambush 16/3/32

God burst dmg med premed, ambush, 4cp evis (deadliness og serrated blades gir fine ambush :D )

Best til stunlocking

Kort vanish/blind cd + prep

Veldig god bleed dmg (mer dmg på garrote enn "vanlig" hemo build)

Premed er mye bedre enn cb for bg, og gir utrolig mange muligheter, hvis du har gear til det

 

Alt i alt har denne builden utrolig mange muligheter, det er det som gjør den så artig å spille med :D

Lenke til kommentar
Ikke akkurat super, men dropp den og specc hemo/premed om du har ok gear, hvis ikke speccer du hemo/cb.

 

Jeg liker hemo/premed med imp ambush 16/3/32

God burst dmg med premed, ambush, 4cp evis (deadliness og serrated blades gir fine ambush  :D )

Best til stunlocking

Kort vanish/blind cd + prep

Veldig god bleed dmg (mer dmg på garrote enn "vanlig" hemo build)

Premed er mye bedre enn cb for bg, og gir utrolig mange muligheter, hvis du har gear til det

 

Alt i alt har denne builden utrolig mange muligheter, det er det som gjør den så artig å spille med :D

7388841[/snapback]

 

 

lol?! hemo med ambush? søren har du fått i deg??

 

Dette er en fin build hvis du skal gå hemo...Denne for TBC hemo

 

Hemo gjør ikke mye dmg, så i TBC så kompanserer du med lost burst dmg med å sette på insane mye AP (dvs increase AP+AGI med talents) Å siden Hemo er en stunlock build så må du ha en finish of skill.. med andre ord CB

Endret av Darkey
Lenke til kommentar

Jeg kjører en dagger build, litt pvpish kan man vel si.

Har Fang of the Facless i mainhand og pleide å bruke The Lobotomizer i offhand, men den er for treig for det fant jeg ut, så kjøpte meg ett Hanzo Sword for 10G, og det funker bedre :p

31/8/12, er speccen, alltid hatt den, funker fett.

Lenke til kommentar
Ikke akkurat super, men dropp den og specc hemo/premed om du har ok gear, hvis ikke speccer du hemo/cb.

 

Jeg liker hemo/premed med imp ambush 16/3/32

God burst dmg med premed, ambush, 4cp evis (deadliness og serrated blades gir fine ambush  :D )

Best til stunlocking

Kort vanish/blind cd + prep

Veldig god bleed dmg (mer dmg på garrote enn "vanlig" hemo build)

Premed er mye bedre enn cb for bg, og gir utrolig mange muligheter, hvis du har gear til det

 

Alt i alt har denne builden utrolig mange muligheter, det er det som gjør den så artig å spille med :D

7388841[/snapback]

 

 

lol?! hemo med ambush? søren har du fått i deg??

 

Dette er en fin build hvis du skal gå hemo...Denne for TBC hemo

 

Hemo gjør ikke mye dmg, så i TBC så kompanserer du med lost burst dmg med å sette på insane mye AP (dvs increase AP+AGI med talents) Å siden Hemo er en stunlock build så må du ha en finish of skill.. med andre ord CB

7390507[/snapback]

 

Hatt 4 forskjellige hemo buils i løpet av de 4,5 siste månedene, og Cold blood med hemo er overrated, premed er bedre imo, 2 min cd vs 3 min cd, + at den gir så utrolig mange muligheter, og den ekstra burst dmg du får med ambush gjør builden helt genial. Prøv builden, jeg synes også at den virka ganske gal, men etter å ha prøvd den er synes jeg den er den beste pvp builden jeg har prøvd til nå pga av alle mulighetene den gir.

 

:love: premed, garrote, rupture, vanish, cheap shot, hemo ,ks mot plate :D

 

Og premed/hemo build med ambush har potensiale til å gjøre bedre burst dmg enn seal fate med 120 energy, premed ambush 4cp evis ftw :D

Lenke til kommentar
Ikke akkurat super, men dropp den og specc hemo/premed om du har ok gear, hvis ikke speccer du hemo/cb.

 

Jeg liker hemo/premed med imp ambush 16/3/32

God burst dmg med premed, ambush, 4cp evis (deadliness og serrated blades gir fine ambush  :D )

Best til stunlocking

Kort vanish/blind cd + prep

Veldig god bleed dmg (mer dmg på garrote enn "vanlig" hemo build)

Premed er mye bedre enn cb for bg, og gir utrolig mange muligheter, hvis du har gear til det

 

Alt i alt har denne builden utrolig mange muligheter, det er det som gjør den så artig å spille med :D

7388841[/snapback]

 

 

lol?! hemo med ambush? søren har du fått i deg??

 

Dette er en fin build hvis du skal gå hemo...Denne for TBC hemo

 

Hemo gjør ikke mye dmg, så i TBC så kompanserer du med lost burst dmg med å sette på insane mye AP (dvs increase AP+AGI med talents) Å siden Hemo er en stunlock build så må du ha en finish of skill.. med andre ord CB

7390507[/snapback]

 

Hatt 4 forskjellige hemo buils i løpet av de 4,5 siste månedene, og Cold blood med hemo er overrated, premed er bedre imo, 2 min cd vs 3 min cd, + at den gir så utrolig mange muligheter, og den ekstra burst dmg du får med ambush gjør builden helt genial. Prøv builden, jeg synes også at den virka ganske gal, men etter å ha prøvd den er synes jeg den er den beste pvp builden jeg har prøvd til nå pga av alle mulighetene den gir.

 

:love: premed, garrote, rupture, vanish, cheap shot, hemo ,ks mot plate :D

 

Og premed/hemo build med ambush har potensiale til å gjøre bedre burst dmg enn seal fate med 120 energy, premed ambush 4cp evis ftw :D

7393432[/snapback]

 

Så du kjører hemo build med daggers?

Hvordan i alle dager kan du mene at det er bra med tanke på at hemo er den eneste ability som ikke er normalized, du trenger uten tvil et slow MH våpen til hemo da snakker jeg minimum 2.7

Lenke til kommentar
Ikke akkurat super, men dropp den og specc hemo/premed om du har ok gear, hvis ikke speccer du hemo/cb.

 

Jeg liker hemo/premed med imp ambush 16/3/32

God burst dmg med premed, ambush, 4cp evis (deadliness og serrated blades gir fine ambush  :D )

Best til stunlocking

Kort vanish/blind cd + prep

Veldig god bleed dmg (mer dmg på garrote enn "vanlig" hemo build)

Premed er mye bedre enn cb for bg, og gir utrolig mange muligheter, hvis du har gear til det

 

Alt i alt har denne builden utrolig mange muligheter, det er det som gjør den så artig å spille med :D

7388841[/snapback]

 

 

lol?! hemo med ambush? søren har du fått i deg??

 

Dette er en fin build hvis du skal gå hemo...Denne for TBC hemo

 

Hemo gjør ikke mye dmg, så i TBC så kompanserer du med lost burst dmg med å sette på insane mye AP (dvs increase AP+AGI med talents) Å siden Hemo er en stunlock build så må du ha en finish of skill.. med andre ord CB

7390507[/snapback]

 

Hatt 4 forskjellige hemo buils i løpet av de 4,5 siste månedene, og Cold blood med hemo er overrated, premed er bedre imo, 2 min cd vs 3 min cd, + at den gir så utrolig mange muligheter, og den ekstra burst dmg du får med ambush gjør builden helt genial. Prøv builden, jeg synes også at den virka ganske gal, men etter å ha prøvd den er synes jeg den er den beste pvp builden jeg har prøvd til nå pga av alle mulighetene den gir.

 

:love: premed, garrote, rupture, vanish, cheap shot, hemo ,ks mot plate :D

 

Og premed/hemo build med ambush har potensiale til å gjøre bedre burst dmg enn seal fate med 120 energy, premed ambush 4cp evis ftw :D

7393432[/snapback]

 

Så du kjører hemo build med daggers?

Hvordan i alle dager kan du mene at det er bra med tanke på at hemo er den eneste ability som ikke er normalized, du trenger uten tvil et slow MH våpen til hemo da snakker jeg minimum 2.7

7393532[/snapback]

Er ikke dum da, bruker jo kun dagger for premed, ambush evis, det er som regel nok til å drepe clothies(mage og priest hovedsaklig), men foretrekker stunlocking.

 

hemo er jo bygd for dodge ikke burst dmg..

 

derfor du tar plate så forbanna lett pga du dodger alt som er med dodge+ghostly strike.. å dette kombinert med burst fra CB..

 

 

66% dodge >warriors

7393455[/snapback]

En rogue som går for dodge og ghostly er det værste jeg har hørt, skal du sloss på den måten så specc for guds skyld combat swords. Hemo er lagd for stunlocking og cps, prøv å bruke andre finishere enn cb evis, med den builden er dots utrolig bra kombinert med stuns, men hva vet vel jeg, du har jo tydeligvis prøvd denne builden grundig og funnet ut at man kun speccer hemo og går for dodge og cb evis :roll:

 

Premed, cs, 5cp evis, hemo gouge, ks en veldig effektiv stunlock, og det blir nesten for lett mot klasser med lite armor når evis critter.

 

Forskjellen fra den builden jeg har med hemo/premed og ambush er kun camo/ lavere vanish/blind cds og imp sap/setup. Disse kan man faktisk leve uten, men imp sap er jo digg da :love:

 

Ghostly Strike bruker jeg som regel like før den siste stunnen går ut, på denne måten funker den helt ok, men jeg avhenger ikke av den.

 

Og hvis du virkelig prøver å ta en warrior med en snerten 2 hander og brukbart gear med 66% dodge kommer du til å dø av overpower før du har drept han med de "utrolige" evis crittene dine på plate, garrote/rupture med talents og høy ap er mye bedre bruk av cp'ene eller iallefall 5cp expose armor først.

 

Hemo er en build med muligheter og ja du kan sikkert gå for dodge og få cps når du dodger, men dette vil funke ganske dårlig mot de klassene det funker mot, en "smart" warrior vil prøve å få inn hamstring eller feare deg og så charge/intercepte deg da hjelper ikke dodge + at du vil ikke få så villt maneg cps mot en warrior med 2 hander uansett. En rogue bruker vanish cheap shot/blind og stunlocker deg. En druid har altfor mye armor til at du kan gjøre nok dmg med evis og du må bruke mye cds. dodge funker ganske greit mot paladins npr du er i melee combat med dem, men de har mye armor med skjold og slår svært sakte = lite cps, og du kan ikke dodge stunnen, og de kan også bruke spelldmg.

Jeg synes setup og evasion ghostly gir endel ekstra cps og funker bra npr du ikke stunlocker target, men jeg synes det er nesten bortkastet med alle de andre supre talentsene i subtlety treet. Du burde ha dette som en tillegs-ting ikke fokusere kun på dette.

Lenke til kommentar
Angående dodge.. bedre å spise en overpower hvert 6. sekund og lite annet enn å spise en rend, autoattack, mortal strike og overpower. hvert 6. sekund.

 

Ikke noe problem å specce hemo / dodge. Mye combo points der.

7394953[/snapback]

 

 

vel du stunlocker warrioren ned til 50ish% hp, så fyrer du på dodge/ghostly strike, er utrolig mange idiot warriors som ikke vet at det er bare overpower som treffer uansett...

 

det jeg gjør når jeg er ferdig med stun locken min er å sette opp ghostly + dodge, så sprint , bare cripling poison kiting, hoppe ut å inn i range på sprint, bare passe på at man ikke kommer innen rekke vidde for charge, gauge så ofte som mulig..

 

i tbc så blir det grusomt lett.. jeg har nå 800 AP (pvp mix gear) tar lett alt som er i T2

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
Angående dodge.. bedre å spise en overpower hvert 6. sekund og lite annet enn å spise en rend, autoattack, mortal strike og overpower. hvert 6. sekund.

 

Ikke noe problem å specce hemo / dodge. Mye combo points der.

7394953[/snapback]

 

 

vel du stunlocker warrioren ned til 50ish% hp, så fyrer du på dodge/ghostly strike, er utrolig mange idiot warriors som ikke vet at det er bare overpower som treffer uansett...

 

det jeg gjør når jeg er ferdig med stun locken min er å sette opp ghostly + dodge, så sprint , bare cripling poison kiting, hoppe ut å inn i range på sprint, bare passe på at man ikke kommer innen rekke vidde for charge, gauge så ofte som mulig..

 

i tbc så blir det grusomt lett.. jeg har nå 800 AP (pvp mix gear) tar lett alt som er i T2

7395085[/snapback]

fyrer på en dodge? det heter evasion hvis det er den du sikter til, men jeg ser virkelig ikke hvor denne "berømte" og livsviktige dodgen din kommer inn. du stunlocker, bruker ghostly og kiter, hvis du bruker bleed damagen du har med hemo specc trengs det knapt kiting. Og skjønner ikke helt hvorfor du bruker sprint og evasion, disse burde du fint klare deg uten mot en gjennomsnittlig geara warrior(Tuf og div pvp gear).

 

Og jeg diskuterte ikke hvorvidt det er bedre å spise overpower enn ms og autoattack, de fleste rogues med litt vett burde vite dette.

 

Men saken er den at mot er godt gearet warrior skal han helst ikke ha mulighet til å slå på deg for med litt flaks kan han drepe deg på 2 - 3 hits, eller har du 100% dodge med pvp-gear(som det ikke finnes agi på) mix kanskje?

 

Og blir ikke overrasket om du taper mot en warrior i T2 for etter at du har brukt opp alle cd'ene dine 2 ganger har han fortsatt igjen 70% hp, bare husk å unngå bleed dmg, det hadde jo funket effektivt da det er unmitigated damage.

Lenke til kommentar

Kødder du?! Da blir jeg GLAD! :D Mohaha, in yo face rogues ;D (har en 48 rogue da. Spiller derimot min 54 druid om dette er sant)

Sjekker linken 'as we speak', men høres litt rart ut ettersom de nettopp fjernet CloS fra preplisten og kuttet ned til 1min cooldown.

 

Ikke at jeg stoler blindt på "rykter", men all info er god info.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Da er det bekreftet: Cloak of Shadows blir ikke trainable i Burning Crusade.

Nytt talent-tre.

7433190[/snapback]

Det treet der er da vel langt fra nytt, Imp. Slice & Dice og Imp. Backstab har ikke byttet plass på det heller.

7434261[/snapback]

Jeg er rimelig sikker på at jeg har sett Shadowstep på topp på den siden tidligere, men jeg er ikke 100% sikker, fordi jeg bruker som regel wowhead.

 

RED: Det er nok offisielt, ja.

- Each class will now have access to all-new talents in each of their three talent trees.
Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...