Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har Swordspec blitt buffet, eller blir det buffet i TBC? Dvs at swing- timeren ikke resettes når det proccer.

 

Jeg kan anskaffe meg R14 våpen imorra og er usikker på om jeg skal velge sverd eller fist. Tenker litt frem i tid på levling i BC, og +5% crit med fist er uendelig mye bedre enn swordspec.

 

Respecca til Hemo igår (14/3/34) og det funker mye bedre enn SF-vigor og 21/8/22. Enda jeg har bedre gear til dagger- build. Så derfor skal jeg forbli Hemo frem til BC og så gå combat sword/fist når levlinga starter igjen.

 

Swordspec >|< Fist ??

 

Forresten, poison- fiksen ved zoning er utrolig deilig!

Endret av kristteo
Lenke til kommentar
At dere orker å spille uten imp gouge :O

 

Har litt over 17k honour nå etter jeg allerede har kjøpt AB cloaken for 7k, går for till field marshal og GM dagger 2x før jeg orker å kjøre mutliate (med mitt gear vil det suge ganske hardt, har bare 800 ap 20% crit :/)

7474750[/snapback]

 

Og relevansen var hva? Utenom skryting? :p

Lenke til kommentar
http://www.wowhead.com/?talent=whgboxZMIVooE000hZV

 

Min dagger PvE build.

7475384[/snapback]

Ganske dårlig spec egentlig...

 

3/5 lightning reflexes? Hvorfor? 3/3 imp. gouge er da vel mye bedre, selv om det er en PvE spec?

 

Ikke noe Blade Flurry og ikke noe Adrenaline Rush? Virker nesten som om du har gått bevisst inn for å ta minst mulig av de talentene som faktisk er bra i Combat... Og hva er poenget med 1/2 imp. sprint?

 

Jeg har aldri vært combat daggers, men jeg synes da f.eks. dette er en mye bedre build enn din? Evt. bytte ut Deflection/Riposte med imp. Sprint, imp. Kick og Weapon Expertice/Blade Twisting/Endurance.

Endret av Pug
Lenke til kommentar

Bruker gouge så lite sånn jeg spiller at jeg rett og slett ikke så noe poeng i det. Spiller mest 5/10manns instancer med en fast gruppe.

 

Improved Sprint og Endurance var rett og slett bare et kompromiss, hadde 2 points "til overs" og ville øke sjansen for å kunne komme unna en kjip situasjon, improved sprint gjør at man kommer ut av webs og liknende, mens Endurace gjør at man kan bruke sprint oftere...

 

Har hatt på S/D før, men etter å ha observert skaden som gjøres på Eviscerate, ville jeg teste den, og tok derfor 3 points på improved Eviscerate, og 3 på Agression som hjelper på det samme. Hittil har det ikke vært noe å si på damage statistikken med det oppsettet... men vi får se fremover...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...