d'espresso Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 EBGames skal ha 649,- får CE.. Løp og bestill!!
andrvas Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 EBGames skal ha 649,- får CE.. Løp og bestill!! 5610125[/snapback] CDON skal ha 489,- for CE. Ville heller løpt der isåfall
RRhoads Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 EBGames skal ha 649,- får CE.. Løp og bestill!! 5610125[/snapback] CDON skal ha 489,- for CE. Ville heller løpt der isåfall 5610499[/snapback] mulig han snakka om 360 versjonen
d'espresso Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 EBGames skal ha 649,- får CE.. Løp og bestill!! 5610125[/snapback] CDON skal ha 489,- for CE. Ville heller løpt der isåfall 5610499[/snapback] Er ikke det på PC da?? Jeg snakker 360..
andrvas Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 EBGames skal ha 649,- får CE.. Løp og bestill!! 5610125[/snapback] CDON skal ha 489,- for CE. Ville heller løpt der isåfall 5610499[/snapback] Er ikke det på PC da?? Jeg snakker 360.. 5611406[/snapback] Jaja, billigere på Gamezone for 360 CE, der koster det 599,-.
The Walking Dead Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Bestilte fra Take2, her er svaret: Thanks for your pre-order of The Elder Scroll IV: Oblivion Collector’s Edition Xbox 360. We will ship out all pre-orders as soon as the game arrives in our warehouse. This is often the day before the official release date, but we cannot guarantee that we will have the game before that date. You will receive the game according to the shipping method you chose when placing the order. Therefore, if you picked “next-day-air” shipping, you should get the game 3/20/06, if we receive the inventory according to plan. Thanks for your order and we hope you enjoy the game.
MindTooth Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Har bestilt hos SpaceWorld. Henter det på release dag.
Hr. Jenssen Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Da var CE bestilt fra CDON.com. Totalsummen (inkl. frakt) ble på 518kr. Synes ikke dette er så mye, da jeg finner helt vanlige versjoner av spill til 499,- i den lokale spillsjappa.
IceDale Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 hmmm. Har skikkelig lyst på CE, men lurer på hvorvidt alle som averterer TES IV CE klarer å lever den med en gang? Ser ut som "alle" har den, og med releasedato ca 24 mars. For de av oss som bor nær en grei spillbutikk lurer jeg på om det er bedre å forhåndsbestille der. Da slipper man hvertfall porto (men betaler sikkert litt mer enn for den hos CDON, som forresten er utsolgt )
Rewws Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 jeg satt nettopp og kikka igjennom sidene på morrowind.com og sjekka screenshots osv... gosh...fikk gåsehus stå*uk og det som værre er.... det så så fett ut at jeg klarte nesten ikke skifte mellom hvert enkelt schreenshot ville bare gå inn i den vidunderlige verden jeg så! Sinnsykt rått! Gleder meg som en unge til og mose i vei på tastatur og mus for og bane meg vei igjennom oblivions unektelige finesser! Dette blir en spillfest! vet noen om det er multiplayer også`? jeg ble bare ørlittegrann skuffa da jeg så at det ikke var noen magic scener på screenshotsene men jeg får en ganske varm følelse som sier at bethesda vil spare gosakene til de som faktisk kjøper spillet! jeg vet ikke om det er bare jeg som er rar men jeg tror jeg blir nesten kåt...og glad med tanke på alle de tingene man kan gjøre finne ut av og bryne seg på osv i oblivion! kjenner seriøst pulsen går opp jeg! Lenge leve bethesda og teamet deres! God i love this stuff!
Gunfreak Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 man har sett en del magi på filmer. alt fra å mane frem monstere, til å skyte fireballs.
Juke Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Dette blir en spillfest! vet noen om det er multiplayer også`? 5634121[/snapback] Hentet fra FAQ-en på elderscrolls.com Will Oblivion include multiplayer?No, Oblivion is a single-player game only. Rather than split our focus between two different types of gameplay, we'd rather focus on one and make it the best single-player experience possible. Så man kan altså ikke spille multiplayer i Oblivion. Personlig synes jeg det er en bra ting, da multiplayer trolig vil ødelegge gameplayet en del i dette spillet (etter min smak i allefall). Har man med andre spillere i spillet, må man plutselig ta hensyn til hva de andre spillerne evt vil kunne finne på å gjøre i spillet, noe som typisk sett medfører begrensninger/forenklinger/urealistiske ting som at ting/folk respawner i hytt og pine, at en del folk er umulige å angripe/drepe, at enkelte gjenstander fortsatt ser ut til å stå der etter at man har plukket dem opp etc. Da foretrekker jeg heller at spillet utelukkende er lagt opp til å spilles i singleplayer, ellers har verdenen lett for å bli enten urealistisk eller rotete/kaotisk.
Vrengtpolvott Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Herregud jeg gleder meg til dette, bestilte CE på CDON for ei lita stund siden, vet at dette kommer til å ødelegge for skolegangen ei stund framover etter at det er blitt sluppet
Downloadman Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Gleder meg veldig til dette.... det kommer sikkert til å bli deilig å spille d med 3d brillene. Bare håper på at Nvidia kommer med nye stereodrivere etter lanseringen av spillet.
Juke Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Downloadman: Hva slags 3D-briller har du? Ble litt nysgjerrig her.
Downloadman Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 (endret) Downloadman: Hva slags 3D-briller har du? Ble litt nysgjerrig her. 5646811[/snapback] http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313689 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313682 Er noe av det kuleste jeg har prøvd... skal funke på alle spill, men er ikke alltid resultatet blir like bra. (har vel med at nvidia er litt treg md å oppdatere stereo driverene sine) Men på de spillene jeg har prøvd det på å fått de til å virke skikkelig, er det nesten umulig å beskrive hvordan det ser ut, må nesten bare oppleves. Noen få ganger kommer ting ut av skjermen. Du får en enorm dybde i spillene. Ser ut til at bakgrunnen på enkelte spill ligger flere meter inn i skjermen... skulle gjerne postet et bilde viss det var mulig. Uansett, anbefales på det sterkeste. Endret 22. februar 2006 av Downloadman
asad Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 (endret) Downloadman: Hva slags 3D-briller har du? Ble litt nysgjerrig her. 5646811[/snapback] http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313689 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313682 Er noe av det kuleste jeg har prøvd... skal funke på alle spill, men er ikke alltid resultatet blir like bra. (har vel med at nvidia er litt treg md å oppdatere stereo driverene sine) Men på de spillene jeg har prøvd det på å fått de til å virke skikkelig, er det nesten umulig å beskrive hvordan det ser ut, må nesten bare oppleves. Noen få ganger kommer ting ut av skjermen. Du får en enorm dybde i spillene. Ser ut til at bakgrunnen på enkelte spill ligger flere meter inn i skjermen... skulle gjerne postet et bilde viss det var mulig. Uansett, anbefales på det sterkeste. 5646908[/snapback] Det hørtes utrolig fristende ut. Blir det noe liknedne som de gamle papp-3d brillene som fulgte med i blader?Der kunne man se litt mer dybde i diverse filmer. Prøv far-cry og liknede spill med de eller? Er de gode å ha på? ps Var det du som skrev "review`en" på komplett? Endret 22. februar 2006 av asad
Downloadman Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 (endret) Downloadman: Hva slags 3D-briller har du? Ble litt nysgjerrig her. 5646811[/snapback] http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313689 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313682 Er noe av det kuleste jeg har prøvd... skal funke på alle spill, men er ikke alltid resultatet blir like bra. (har vel med at nvidia er litt treg md å oppdatere stereo driverene sine) Men på de spillene jeg har prøvd det på å fått de til å virke skikkelig, er det nesten umulig å beskrive hvordan det ser ut, må nesten bare oppleves. Noen få ganger kommer ting ut av skjermen. Du får en enorm dybde i spillene. Ser ut til at bakgrunnen på enkelte spill ligger flere meter inn i skjermen... skulle gjerne postet et bilde viss det var mulig. Uansett, anbefales på det sterkeste. 5646908[/snapback] Det hørtes utrolig fristende ut. Blir det noe liknedne som de gamle papp-3d brillene som fulgte med i blader?Der kunne man se litt mer dybde i diverse filmer. Prøv far-cry og liknede spill med de eller? Er de gode å ha på? ps Var det du som skrev "review`en" på komplett? 5647107[/snapback] Blir ganske mye bedre enn med 3dpappbriller, da du kan stille inn dybde og slikt selv. De sitter bra på hodet og er ganske behagelig å ha på. Men det anbefales at skjermen din støtter 100hz, for klarest mulig bilde. (de fleste crt skjermer gjør vel dette) Jeg har ikke prøvd de på LCD, men skal vist funke der og. jeg har prøvd de på farcry, hl2, css, wow, Bloodrayne2, ccg, pcyconauts og en del andre spill. På nevnte spill funket de helt utmerket. Men på bf2 får jeg grafikkbugg på terrenget, det blir gjennomsiktig, men ellers er dybde å slik i orden. (Blir sikkert fixet når det kommer nye drivere) Er ganske stilig på enkelte fps spill der våpenet ser ut til å være utenfor skjermen. Tenkte jeg skulle teste de på FEAR ikveld. Og ja, det var jeg som skrev omtalen på de tråløse brillene på komplett. jeg skrev at de ikke funket på oppløsninger over 800x600.. Dette var på det gamle radeonkortet mitt. Men nå har jeg 7800gt og da funker det faktisk på 1600x1200 helt fint. så det har nok litt md hvor kraftig grafikk kort du har, eller hvilke drivere som blir brukt. Endret 22. februar 2006 av Downloadman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå