Hr. Jenssen Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 (endret) Hadde du forventa ein mynt i ekte gull da eller? 5508598[/snapback] Niks, men noe... annet enn jern eller stål... eller plastikk... Endret 27. januar 2006 av MeTa][iC
Boba Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Collectors edition til 360 bestillt, dyr men verdt det! håper jeg ikke var for seint ute :-)
Juke Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Ja, det kan være lurt å bestille fortest mulig, da jeg vil tro det vil bli en del pågang når det gjelder Collector's Edition (og den vanlige utgaven også, for den saks skyld). Har forøvrig bestilt Collector's Edition (PC-versjonen) selv for noen dager siden, så nå er det vel bare å smøre seg med tålmodighet.
asad Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Bestilte jeg og. Pleier vanligvis å bare plukke opp spill i butikken, men jeg husker hvor mye kompisene mine slet med å få tak i wow. Da hadde jeg foråndsbestilt Collectors edition Kom på 622 kr med frakt. For et spill som dette er det en _veldig_ liten pris å betale. Må vel plusse på prisen på en ny pc også
Dwagon Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 aww, tror jeg skal bestille det ganske snart, men gidder ikke stresse med bestilling, siden det enda er en stund igjen til mars.
Gunfreak Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 samme her, det er er redd for er at CE kommer etter vanlig og jeg må sitte å bite fingeren og vente på at CE skal komme mens andre sitter å spiller oblivion
asad Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 samme her, det er er redd for er at CE kommer etter vanlig og jeg må sitte å bite fingeren og vente på at CE skal komme mens andre sitter å spiller oblivion 5532651[/snapback] Det regner jeg med ja. Stod 31. mars, mens den vanlige slippes vel ut 24. Men jeg SKAL ha den mynten
Juke Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Stod 31. mars, mens den vanlige slippes vel ut 24. Men jeg SKAL ha den mynten 5533101[/snapback] På Gamezone.no står det 31. mars på samtlige utgaver av dette spillet i allefall. Er datoen 100% spikret enda, eller er nettbutikkene fortsatt noe usikre på nøyaktig når spillet slippes? Må forresten innrømme at mynten er ganske attraktiv ja.
asad Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Stod 31. mars, mens den vanlige slippes vel ut 24. Men jeg SKAL ha den mynten 5533101[/snapback] På Gamezone.no står det 31. mars på samtlige utgaver av dette spillet i allefall. Er datoen 100% spikret enda, eller er nettbutikkene fortsatt noe usikre på nøyaktig når spillet slippes? Må forresten innrømme at mynten er ganske attraktiv ja. 5533443[/snapback] Jeg har spurt hos både ebgames i ski og oslo city, begge sier 24mars. Den seneste datoen på nettet jeg har sett, er hos gamezone , som er 31.mars. Uansett hvilken av disse to det blir, er jeg mer enn fornøyd
Dwagon Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Og dær klarte jeg ikke å vente lenger og TES 4 CE er bestilt. 622kr, dyrt men verdt det.
anal_fabet Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Da var min bestilling hos gamesmix for standard edition avbestilt og slang inn en for en CE utgave hos gamezone. Måtte ut med noen hundrelapper ekstra men har litt for sansen for sånne "the making of..." dvd'er. Håper denne er like bra som de som fulgte med ringenes herre
Catch`Alpha Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Stod 31. mars, mens den vanlige slippes vel ut 24. Men jeg SKAL ha den mynten 5533101[/snapback] På Gamezone.no står det 31. mars på samtlige utgaver av dette spillet i allefall. Er datoen 100% spikret enda, eller er nettbutikkene fortsatt noe usikre på nøyaktig når spillet slippes? Må forresten innrømme at mynten er ganske attraktiv ja. 5533443[/snapback] Jeg har spurt hos både ebgames i ski og oslo city, begge sier 24mars. Den seneste datoen på nettet jeg har sett, er hos gamezone , som er 31.mars. Uansett hvilken av disse to det blir, er jeg mer enn fornøyd 5533465[/snapback] Jeg så nå på gamezone at CE slippes den 24 mars den også http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=25509
asad Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Stod 31. mars, mens den vanlige slippes vel ut 24. Men jeg SKAL ha den mynten 5533101[/snapback] På Gamezone.no står det 31. mars på samtlige utgaver av dette spillet i allefall. Er datoen 100% spikret enda, eller er nettbutikkene fortsatt noe usikre på nøyaktig når spillet slippes? Må forresten innrømme at mynten er ganske attraktiv ja. 5533443[/snapback] Jeg har spurt hos både ebgames i ski og oslo city, begge sier 24mars. Den seneste datoen på nettet jeg har sett, er hos gamezone , som er 31.mars. Uansett hvilken av disse to det blir, er jeg mer enn fornøyd 5533465[/snapback] Jeg så nå på gamezone at CE slippes den 24 mars den også http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=25509 5551642[/snapback] Jeg kommer til å grine som en unge når jeg får tak i det spillet
Gunfreak Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 er livredd for at noe skal fucke seg opp under installasion/spilling når jeg skal prøve det for første gang.. det skjedde når jeg skulle installere HL2, ville ikke funke, og fikk ikke spillt det før det hadde gott 6 måneder..
MindTooth Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 er livredd for at noe skal fucke seg opp under installasion/spilling når jeg skal prøve det for første gang.. det skjedde når jeg skulle installere HL2, ville ikke funke, og fikk ikke spillt det før det hadde gott 6 måneder.. 5551936[/snapback] Surt Men 6 måneder var vel i lengste laget eller? Du kunne sikkert prøvd før, eller?
Gunfreak Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 prøvde rett som det var jeg, ville ikke starte, var først etter 100oppdates til steam og HL2 det virka...
d'espresso Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 prøvde rett som det var jeg, ville ikke starte, var først etter 100oppdates til steam og HL2 det virka... 5554318[/snapback] Vet hvordan det føles ja.. :!: Hvor mye kommer 360 CE på?? Med frakt altså?
The Walking Dead Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 får vel gå på bestbuy over here å kjøpe det når det kommer. hilsen fra Philadelphia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå