Gå til innhold

Emesis - Last ned nå!


Cuneax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sett filmklippet, og jeg må si at dette virker låvende. Du har klart å gjenngi den følelsen jeg fikk når jeg leste manuset på en god måte.

Klippet er mørkt ja, kansje litt vell mørkt, men å gjøre denne scenen for lys ville vært langt værre.

Musikken og musikkens oppbygging var veldig bra.

 

Keep up the good work

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Et aldri så lite comeback etter nesten en måned med stillhet fra innspillingsfronten. Vi har filma fem nye scener, og vi har da igjen 16 stk hvis vi ikke teller med vignetten. Scenene vi filma var (i innspillingsmessig rekkefølge) 15, 44, 51, 01 og 22.

 

Her er noen bilder fra bak kulissene:

 

Fredag 21. 4. 2006

 

Skuespilleren Jonas Frydenberg sitter med en VG jeg kjøpte for 10,-. Det rakna budsjettet på filmen helt:

bakkulissene199vf.jpg

 

Dette er Bakklandet i Trondheim, et fint sted med artige trebygninger (får ikke håpe denne bydelen tar fyr neste gang):

bakkulissene201vf.jpg

 

Lørdag 22. 4. 2006

 

Dette er idrettsbanen ved Nidarøhallen på Øya i Trondheim, masse kids som kunne se at vi banka dritten ut av hverandre:

bakkulissene215fr.jpg

 

Her er Smoke Weed Touch til venstre og meg. Mange vil nok dra kjensel på The Weed ettersom han var med i den prisbelønte hiphop-låta "Smoke Weed Touch Housing Things" på det sagnomsuste finalealbumet til DJ Stalin, IV:

bakkulissene226uy.jpg

 

Her er vi etter basketaket:

bakkulissene236ux.jpg

 

Balthazar G til høyre og meg utenfor kebabsjappa på Studentersamfundet:

bakkulissene244qu.jpg

 

Balthazar og kameramannen The Weed i god stemning:

bakkulissene252ap.jpg

 

Her følger bilder fra selve filmen:

 

Scene 15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Scene 44

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Scene 51

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Scene 01

 

 

 

Scene 22

 

 

 

 

 

 

 

35 av 52

Lenke til kommentar

Hehe.

 

Jaggu filma jeg ikke en scene i dag også. Scene 03 er nå i boks.

Screens:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En stille og rolig søndagsmorgen inspirerte meg til å skyte denne stille og rolige søndagsmorgenscenen :wee:

 

Som blod ble det brukt mel og solbærsirup. Balthazar G filmet huset utenfra.

 

36 av 52

Lenke til kommentar

Jeg har lagd en kladd for åpningen av filmen med påfølgende vignett. På grunn av omstendighetene velger jeg å ikke filme noe til vignetten og lar den være som jeg har lagd den nå, uten levende bilder som det står forklart i manus.

 

Derfor blir sceneantallet justert ned fra 52 til 51. I morra skal vi filme seks-sju scener, som betyr at det kan bli 43 av 51, dvs forhåpentligvis bare åtte scener igjen etter i morgen! :D

 

Vignetten blir som følgende: Svart bakgrunn, hvit og og i høyeste grad bevegende skrift, hvite lysglimt og litt annen skitt (som i en gammel film). Musikken blir Ulvers "Lost in Moments" intro :love:

 

Scenene i morgen foregår primært på torget i Trondheim og involverer Josef, Balthazar G, Smoke Weed Touch, Seeree og meg. Forhåpentligvis er det en stor folkemasse der i morra også :)

 

Blir nok ingen oppdatering før søndag, ettersom fylla kommer til å snike seg innpå samtlige i morra :!:

Endret av cun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...