Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!


Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

  1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

    • Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132


Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke denne serien. Man ser tydelig at skuespillerene ikke lever seg inn i rollene, og når de først gjør det overdramatiserer de til de grader. Historien er også dårlig.

Du så ikke på "jakten på en cæsar-stjerne" regner jeg med. Der så vi litt hvordan de jobber, og jeg syns de er flinke.

Hvorfor er historien dårlig? Er der dårlig at de tar opp temaer som incest, kreft, homofili, alkoholisme og slike ting?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
yea, kompisen min fikk rolle som Storm :D :D ... det syns jeg var fett... mye action på Cæsar for tia... Rolf snorter som en villmann, og MC folka lager stress...detta blir fett :D

5453738[/snapback]

 

Er det noe å skryte av? Fyren kan søren meg ikke spille, falskere enn katta mi.

5458984[/snapback]

 

heh, skulle likt å sett deg gjøre en bedre jobb ;)

 

Syns han gjør en bra jobb jeg, og det har han gjort tidligere i andre serier også.

 

men nå er vel ikke Hotel Cæsar serien med de beste skuespillerne i Norge, så hva forventer du deg?

 

PS! jeg skrøyt ikke, men jeg syns det var morro at han vant.

Lenke til kommentar
yea, kompisen min fikk rolle som Storm :D :D ... det syns jeg var fett... mye action på Cæsar for tia... Rolf snorter som en villmann, og MC folka lager stress...detta blir fett :D

5453738[/snapback]

 

Er det noe å skryte av? Fyren kan søren meg ikke spille, falskere enn katta mi.

5458984[/snapback]

 

heh, skulle likt å sett deg gjøre en bedre jobb ;)

 

Syns han gjør en bra jobb jeg, og det har han gjort tidligere i andre serier også.

 

men nå er vel ikke Hotel Cæsar serien med de beste skuespillerne i Norge, så hva forventer du deg?

 

PS! jeg skrøyt ikke, men jeg syns det var morro at han vant.

5459346[/snapback]

 

 

Jada, helt greit det :cool: Jeg tror ikke jeg kunne gjort en bedre jobb, men at når jeg vet at jeg suger melder jeg meg hvertfall ikke på HC :p

Lenke til kommentar
yea, kompisen min fikk rolle som Storm :D :D ... det syns jeg var fett... mye action på Cæsar for tia... Rolf snorter som en villmann, og MC folka lager stress...detta blir fett :D

5453738[/snapback]

 

Er det noe å skryte av? Fyren kan søren meg ikke spille, falskere enn katta mi.

5458984[/snapback]

synst han e rgod eg og då, dere/du som synest at han er dårlig, kan du begrunne svaret med hva han gjør dårlig?

Lenke til kommentar

Til å være helt fersk både i serien og skuespilleryrket generelt (selv om han sikkert har spillt skuespill før), så syns jeg han gjør det bra. Det er selvsagt mye han kan gjøre bedre, men dette vil han få sjansen til å forbedre etterhvert. Også med tanke på at han har konsentrasjonsvansker og problemer med å lære tekster utenatt, så gjør han det veldig bra. Og han passer godt i rollen.

Lenke til kommentar
Til å være helt fersk både i serien og skuespilleryrket generelt (selv om han sikkert har spillt skuespill før), så syns jeg han gjør det bra. Det er selvsagt mye han kan gjøre bedre, men dette vil han få sjansen til å forbedre etterhvert. Også med tanke på at han har konsentrasjonsvansker og problemer med å lære tekster utenatt, så gjør han det veldig bra. Og han passer godt i rollen.

5462664[/snapback]

 

helt enig :), som du sier så har han konsentrasjonsvansker, noe jeg selv har merket flere ganger :p ... er ikke av typen som sitter i ro akkurat :p

Lenke til kommentar
Hvorfor er historien dårlig? Er der dårlig at de tar opp temaer som incest, kreft, homofili, alkoholisme og slike ting?

 

Muligens ikke, men jeg liker i allefall ikke akkurat det at de liksom sier "gå og pul søstera di!, la barna dine drikke og røyke lenge før de har lov! Alt dette er slik samfunnet skal være! Disse tingene er absolutt anbefalte!", osv osv.

 

De kunne kanskje framstilt det litt mer som en "nei-nei"-ting, uten at det hadde minnet for mye om en reklame for amnesty international. :hmm:

Lenke til kommentar

De framstiller det da ikke som at det er bra ting å gjøre! Hvordan har du oppfattet det sånn?

Det synes jo at sånne ting ikke er bra, når vi ser at det får konsekvenser for personene. Juni & Christian drakk. Begge alkoholikere. Vi så konsekvensene det fikk. Den perioden Juni var på sitt verste. Så mye som ble ødelagt da.

Så, Jens August lå med søsteren sin. Vi så konsekvensene av det også. Masse oppstyr og problemer.

 

Og når du sier dette med røyking, drikking osv. At det blir framstilt som at "Alt dette er slik samfunnet skal være!"

Nei, men det er generelt sånn samfunnet ER.

Lenke til kommentar
Sitter og drikker Cognac (Jon Bertelsen Light XO 46%, passer godt til A Perfect Cricle, Thirteenth Step) og ser på morgendagens episode nå (har mitt eget lille vorspiel[patetisk, jeg vet (til mitt forsvar så er de andre på fotballtrening[ikke noe høyt nivå])]), og observerer at også i dag sitter Storm og ser på Bulgaria - England på TV.

 

Enten var det verdens lengste kamp, ellers så er Storm en analytiker av de sjeldne. Mener også at det ble 1-0 ved Alan Shearer (selvfølgelig, som kommentatoren sier) sist jeg så på det. Tror det må være fra en kvalifiseringskamp til EM i juni 1999, som endte 1 - 1.

 

Produsentene kunne jo kanskje prøvd å få tak i en annen landskamp snart?

5428843[/snapback]

 

Jammen så han den samme kampen i dag igjen! Er det fjerde gangen nå? :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...