Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!


Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

  1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

    • Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132


Anbefalte innlegg

Sitter og drikker Cognac (Jon Bertelsen Light XO 46%, passer godt til A Perfect Cricle, Thirteenth Step) og ser på morgendagens episode nå (har mitt eget lille vorspiel[patetisk, jeg vet (til mitt forsvar så er de andre på fotballtrening[ikke noe høyt nivå])]), og observerer at også i dag sitter Storm og ser på Bulgaria - England på TV.

 

Enten var det verdens lengste kamp, ellers så er Storm en analytiker av de sjeldne. Mener også at det ble 1-0 ved Alan Shearer (selvfølgelig, som kommentatoren sier) sist jeg så på det. Tror det må være fra en kvalifiseringskamp til EM i juni 1999, som endte 1 - 1.

 

Produsentene kunne jo kanskje prøvd å få tak i en annen landskamp snart?

5428843[/snapback]

 

Godt observert. :wee:

 

Skjedde en god del i dagens episode. Lurer litt på hvordan forholdet mellom ledelsen og de ansatte blir de neste dagene..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hotel Cæsar har totalt forandret seg! For en stakkars sløv hybelboer har HC blitt for travelt, før kunne det gå en uke før de var ferdig med en diskusjon, nå er de plutselig høyt og lavt hele tiden. Går ikke an å snu seg rundt på sofan og lukke øynene et par minutter og snu seg tilbake til skjermen og likevel få med seg alt som skjer...

 

Til mitt forsvar mot at jeg skal karakteriseres som en totalt latsabb så er jeg på fotballtrening 3ganger i uken og akkurat hall8 er tiden jeg bare slapper heeelt av og ikke bryr meg om noen verdens ting... ;)

Lenke til kommentar

Hvis du liker lite forandringer, finn gamle episoder av Sunset Beach (gikk på TV2 for mange år siden). Der kunne de bruke 3 uker på å fullføre et sub-plot.

Verdensrekord i uthaling av tid og historier i den serien.

 

Seriøst, når Ben var kidnappet av tvillingbroren sin, som ga seg ut for å være han (tok over kjæresten og alt), gikk det 3 uker før de andre catcha det..Mens seerne fikk vite det med en gang..det blir sånn man sitter og roper til TV'n "Skjerp dere! Vi VET jo hva som har skjedd!"

Lenke til kommentar
er det LOST du skildrer?

5447590[/snapback]

Desverre, i Lost skjer hverfall utforutsigbare ting. Det eneste i Hotel Cæsar er:

Sjalusi, tenårings krangel, mord, konsprasjoner og liknende som skjer i alle slike serier feks "sunnset beach", selv om det er en av de være eksemplene.

Endret av mR_cRaZy
Lenke til kommentar

Jeg liker ikke denne serien. Man ser tydelig at skuespillerene ikke lever seg inn i rollene, og når de først gjør det overdramatiserer de til de grader. Historien er også dårlig, et hotel der alle hovedpersonene har psykiske problemer, hvor typisk er ikke det når det gjelder såpe-serier? Historien blir også mer og mer utvannet.

 

Jeg har respekt for at folk ser på serien, jeg forstår bare ikke hvorfor...

 

EDIT: Første sesong var det bare en vanlig, dårlig serie som alle så på. Etter det har det bare vært melking.

Endret av superseven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...