Gå til innhold

Tråden der vi diskuterer Wh1te!


Mr.SS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

selvfølgelig er det en skrytetråd, da personangrep og personuthenging vil bli slått ned på. Ikke ser jeg hvordan det skal kunne være mulig om en bruker som Wh1te heller. Så har også han myndighet til å stenge tråden om ønskelig.

 

Kan jo godt være dette frister endel brukere til å opprette x antal lignendes tråder (copycats er det nok noen av her inne), da får man heller sette foten ned og stenge ivei.

 

Og med det slutter off topic fremover.

Lenke til kommentar

Wh1te har i alle fall gjort nok inntrykk på meg til at jeg nominerte ham til OT-bruker 2005. Det kommer av en jevnt over god kvalitet på postene. Ettersom det er "lenge" siden han virkelig var aktiv her inne så klarer jeg ikke sette fingeren på noe spesifikt, men noe må ha gjort at jeg husket ham i et så godt lys.

Lenke til kommentar

De siste gangene jeg snakket med han før han reiste i militæret (til Bergen) har jeg sagt at han er invitert på fest her hos meg, men siden han kom hit har jeg ikke snakket med han...

 

Så hvis du leser dette wh1te, så send meg en pm så skal vi fixe en fest for deg ;)

Lenke til kommentar
Liker ikke wh1te.

 

Ole :)

5402936[/snapback]

Så hold deg borte fra denne tråden da. Her skal vi snakke positivt om Wh1te.

5403064[/snapback]

En post full av folk som nikker og er enige om at wh1te er en flott kar er vel litt teit og ensformigt. Det heter tross alt diskusjon.no.

 

 

 

Syns at han er en flott kar selv btw.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...