Gå til innhold

Star Wars Chronicles: Sith and Jedi Part II


Anbefalte innlegg

Nei, men den er bedre enn drakta til Darth Gladious (olabukse og skinnjakke?)

6940359[/snapback]

 

Der på det punktet er jeg enig. Tror det er den verst kledde karakteren gjennom både film I og II. Gladious fikk nytt kult antrekk i denne filmen.

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mente part II, der har han en ny stil og et nytt antrekk, som outmatcher det du skildret isted ganske brutalt.

 

Det jeg mente med at han var verst kledd mellom film 1 og 2, kanskje litt dårlig sagt, var at kostymen han hadde i 1 var verre enn alle kostymene som har blitt brukt på forskj. karakterer i 1 og 2. Jeg mente altså ikke kostymet han bruker i film 2 i den sammenhengen.

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar
Så du mener vis jeg skal ha med Lord Vader i III så skal jeg bruke DETTE?

6938628[/snapback]

Nei jeg mener denne http://www.makebelievecostume.com/browse.l...type=FT&skip=26

Men hvis dere har virkeligt godt budsjett så tar dere denne http://www.makebelievecostume.com/browse.l...type=FT&skip=25

Hvis dere da bare trenger maska så tar dere denne med godt budsjett http://www.makebelievecostume.com/browse.l...type=FT&skip=16

Lenke til kommentar

Skulle til å bumpe tråden om den første filmen. Men det gidder jeg ikke siden du har en her som jeg like godt kan sende inn kritikk på

 

 

-Dere bør ha bedre lyd på stemmene!

-Dere bør lære dere bedre engelsk (uttale)! Og han lille blonde fyren som sprang inni sverdet bør lese mer engelsk høyt!

-Bedre lys

-Gåingen til sithene suger mildt sagt.. De er usikre når de går. ("Trakker jeg feil nå?"). Den bør forbedres!

-Sithene sitter ikke ute i en skog og koser seg under en gran. Finn en hule evnt. green screen!

 

Jeg har forresten aldri sett en blond sith. Den må være ny! (farg håret)

 

Har sikkert mer på lager... legger inn mer om jeg kommer på!

 

 

Legger til punkt.

 

-Alt for "slo-mo". Det må gå fortere! Til og med jeg og kameraten min får til mer livaktigt en det der når vi trener. Ja, vi er nerder!

Endret av jalla`n
Lenke til kommentar
Prøv å spel den av i VLC.

 

Redigert: Den fyrste filmen vart komprimert med DivX. Vil du sjå den i WMP må du installere DivX, men VLC skal klare det utan ekstra codecar.

7044446[/snapback]

 

takk det funka vist der :)

 

edit: Mr.SS hvordan får du til de jedi sverdene? har alltid lurt på det please forklar :)

Endret av Grievdus
Lenke til kommentar

Ok. Morsomt å se at det ble litt aktivitet rundt filmene igjen :)

 

jalla'n: Det meste som du ramser opp har vi prøvd å fikse så godt vi kan i 2eren. Bedre lyd er nærmest selvsagt nå som ny mikrofon er innkjøpt. Engelskuttalen har vi jobbet endel med, men det skal godt gjøres å snakke flytende nativt engelsk. Lokasjoner og slåsskamper har også forbedret seg. Jeg vil tørre å påstå at det ikke eksisterer noen slow-mo dueller i oppfølgeren, som det finnes i orginalen.

 

Grievdus: Til å lage lyssabel har vi måtte tegne inn lyssablene manuelt 25 ganger i sekundet. Som du sikkert skjønner så har det vært litt av en jobb. Dette er også da veldig, veldig tidkrevende!

Programmet vi brukte til orginalen, samt brukes til nåværende prosjekt, finner du her. På den siden står det godt forklart, alt i detaljer. Vi måtte heller ikke tømme lommbøkene våres for å få tilgang til disse spesialeffektene. Da vi gikk til innkjøp (sommer '05) kostet Effectslab DV ca. 800kr - som vi igjen splittet på 4. Ergo ingen svimlende sum.

 

Så hvis du føler for å lage noe lignende selv, og har kamerater som er villige, så anbefales det på det varmeste. Skikkelig moro og få det til :) Husk at det krever endel blod og tårer ;)

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar

Hei!

 

Har kikka på traileren og synes mye ser likt ut i fra den første filmen egentlig..

 

Synes også det er litt håpløst at dere skryter av at musikken kommer til å bli konge, selvsagt blir den det når dere bruker original musikken fra Star Wars som John Williams har komponert.. Med slik musikk (copyright) er det vel også kun strengt tatt lov å vise den i lukkede fora, som feks en skole o.l, ikke i offentlige arenaer (Med mindre dere betaler grove penger for det)

 

Effektene ser jo greier ut da, men som noen andre har nevnt så faller det litt i bakleksa når resten av det tekniske ikke sitter.

 

Mulig jeg er krass nå, men har lest igjennom tråden og hadde kanskje litt store forventninger ut i fra det som er skrevet om filmen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...