Gå til innhold

Star Wars Chronicles: Sith and Jedi Part II


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Oppdatering:

Tidligere klassekamerat og SFX-ansvarlig er "gått under jorda" foreløpig. Umulig å få tak i ham. Gjør så godt jeg kan, men når det skjer er det ikke umulig at filmen vil være klar til lansering veldig fort. I så tilfelle tror jeg mange har noe å se frem til.

 

"Everything dies"

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

LYSPUNKT

 

SFX Vegard har stått opp fra graven. Filmen vil garantert få release snart. Det er ikke mye arbeid igjen på spesialeffekt-biten, samtidig som filmen er ferdig kuttet - egentlig.

 

Det jeg kan bruke nå for å få dere til å tro på meg er at Vegard personlig har sagt at han må bli ferdig før jul pga. etter det skal han i militæret.

 

Kraften er med oss - forbered dere på et nytt eventyr i Chronicles-trilogien. :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Ja, hvor blir det av dette mesterverket? Jeg lagde jo filmplakaten sommeren 2006!

 

Om ikke alt for lenge, det er nemlig jeg som har vært sinken i dette prosjektet ;)

 

Har fått ræva i høygir og jobber på spreng for å få det ferdig uten at det skal gå ut over resultatet selvsagt.

 

At det har tatt så lang tid må jeg beklage på det sterkeste.

 

Xav~

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Ja, hvor blir det av dette mesterverket? Jeg lagde jo filmplakaten sommeren 2006!

 

Om ikke alt for lenge, det er nemlig jeg som har vært sinken i dette prosjektet ;)

 

Har fått ræva i høygir og jobber på spreng for å få det ferdig uten at det skal gå ut over resultatet selvsagt.

 

At det har tatt så lang tid må jeg beklage på det sterkeste.

 

Xav~

Hi-tech. Nå er det mars 2009...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...