Gå til innhold

Star Wars Chronicles: Sith and Jedi Part II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg er generelt veldig lite fan av Star Wars-kopier som ikke heter Thumb Wars eller Space Balls, men allikevel tok jeg en kikk på traileren. Det er en del punkter som trenger forbedring.

 

-Sminka er et sorgens kapittel. Det ser ut som dere har brukt en litt tørr sprittusj til å tegne det på med.

 

-Pass på utsnitt i bildet. Tenk linjer og det gyldne snitt. Den scena hvor det står en fyr midt i bildet, og det kommer en annen inn fra venstre som peker ser helt jævlig ut ('scuse my language). Det ser ikke bra ut å ha hovedmotivet midt i bildet, og spesielt ikke når det kommer en til inn fra en av sidene. Dette kunne dere enkelt løst ved å ha et klipp før han snur seg.

 

-En annen ting som er feil ved overnevnte scene er dårlig kameraføring. Når han snur seg panner kameraet noe mot høyre. Aldri ha slike dårlig gjennomtenkte kameraføringer. Det ser bare amatøraktig ut. Det er forøvrig ganske hakkete kvalitet på panningene.

-Jeg er klar over at det er vanskelig med location, men ikke film Norge Rundt-bilder som f.eks. solnedgang mellom furutrær.

 

-Prøv å blende effektene bedre inn med bildene. Sånn det ser ut nå er effektene pålimte neonlys.

 

Dere satte lista ganske høyt i noen av postene tidligere i tråden her, men lyser jo lang vei at dere er en gjeng glade amatører med en litt usunn fetish for Star Wars.

Det er det viktigste; ha det gøy.

Lenke til kommentar
Vi i crewet har blitt enige om rett før TG eller under TG, dvs. påskeferie tider.

8022526[/snapback]

Av en eller annen grunn kjente jeg meg veldig igjen her nå...

Føler dere presset? :ph34r:

8081355[/snapback]

 

Hehe, får håpe vi greier det du ikke greide :p

 

Men det er jo litt press å jobbe til en tidsfrist, men i mange tilfeller tror jeg på at det bare er bra så folk virkelig gjør noe.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har nå lest tråden og sett Traileren, må si meg enig med Cun; Det er helt bak mål å ha med Sith-Lords når filmen foregår samtidig/rett før episode I. Riktig nok trente Darth Sidious Darth Maul samtidig som han var eleven til Darth Plagueis, men tviler på at det var fler... Les litt om Darth Bane.

 

Tips til alle wanna-be-George-Lucas: Holde dere til det som er klassifisert som G-canon eller C-canon. http://starwars.wikia.com/wiki/Canon

 

Kan du linke til den første filmen?

 

Mulig det ble noen skrivefeil

Endret av G_J_Caesar
Lenke til kommentar

Film I foregår mellom episode 2 og 3.

Film II foregår mellom episode 3 og 4.

Så er det avklart.

 

Takk for interessant innspill Caesar. Skal sjekke mer ut det du sa der, og vet at EU er mulig mye bedre for filmatisering. Visste det bare ikke da jeg startet.

 

Den første filmen har foreløpig ingen host. Så hvis noen har lyst tas det imot med takk :)

Lenke til kommentar

Har nettopp sett den første filmen deres..

 

Kan ikke akuratt si jeg ble imponert, engelsken deres høres ut som dere går i fjerde klasse? Den sminka dere bare har klint i trynet på han ene, herregud. Engelsken og replikkene dere har laget... -_-'

 

''Im not a jedi''

''Im a sith!'' Du... herregud og dere er liksom 16 år?...

Kostymene var gode untatt sithene sine, off herregud ser ut som dere har fått en gammel mormor til å sy opp et gammelt stoff hun hadde på loftet. Off herregud altså. Lyssablene var jo helt elendige ? De hang jo ikke fast en gang, fylt av forskjellige film feil... Plutselig er det lyst så ble det mørkt.. Jeg liker egentlig ikke fan filmer av star-wars såfall når dere ikke kan lage film, unskyld asså men 2/10!

Lenke til kommentar

Han så den med meg i dag. Har forandret mening siden jeg så den sist, for over 1 år siden. Begynner med det negative først. Skuespillet til enkelte var helt forferdelig. Jobben med lyssablene var slurvete og dårlige. Sminka var dårlig. Lyden var helt grusom, hørte nesten ikke hva som ble sagt. Koregrafien av fektinga var også veldig dårlig og kjedelig. Over til det positive; Kostymene var veldig bra lagt, bortsett fra noen av sithene sine. Location var greit nok, men blir fort kjedelig når hele filmen utspiller seg i en skog. Den nye filmen ser mye bedre ut, ifølge traileren. Lyssablene var veldig bra laget og det ser ut som det er mer action.

 

Når kommer den nye?

Lenke til kommentar
Har nettopp sett den første filmen deres..

 

Kan ikke akuratt si jeg ble imponert, engelsken deres høres ut som dere går i fjerde klasse? Den sminka dere bare har klint i trynet på han ene, herregud. Engelsken og replikkene dere har laget... -_-'

 

''Im not a jedi''

''Im a sith!''    Du... herregud og dere er liksom 16 år?...

Kostymene var gode untatt sithene sine, off herregud ser ut som dere har fått en gammel mormor til å sy opp et gammelt stoff hun hadde på loftet. Off herregud altså. Lyssablene var jo helt elendige ? De hang jo ikke fast en gang, fylt av forskjellige film feil... Plutselig er det lyst så ble det mørkt.. Jeg liker egentlig ikke fan filmer av star-wars såfall når dere ikke kan lage film, unskyld asså men 2/10!

8548554[/snapback]

Vil ikke si at dine "replikker" var stort bedre. ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...