Gå til innhold

Verdens verste landeplage, hvilken?


834HF42F242

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg liker ikke SOAD noe spesielt, men kan ikke si at de har noen landeplager.

Mulig enkelte her ikke har forstått hva en landeplage er for noe?

5354694[/snapback]

Jeg mener B.Y.O.B. var en landeplage. Den ble overspilt til de grader. Uansett hvilken radiokanal (untatt P2, da) du satte på, spilte de den en fantasilion ganger til dagen.

Lenke til kommentar
Jeg mener B.Y.O.B. var en landeplage. Den ble overspilt til de grader.

5354777[/snapback]

Indeed, jeg hører nesten aldri på radio men likevel fikk jeg den med meg et par ganger og utifra det jeg har hørt fra andre så ble den grovt overspilt. Overspilling dårlige greier, dreper musikken.

Lenke til kommentar
Black Eyed Peas - Don't Funk With my Heart.

Den sangen er så utkrøpent stusselig at jeg får lyst til å synke gjennom gulvet hver gang jeg hører den, blir pinlig berørt på vegne av komponistene. Minner meg om da jeg var fjortis og måtte gå på klassefester til kjipe jenter med elendig musikksmak...  :yucky:  :wallbash:

5355441[/snapback]

Har du hørt 'My Humps' av BEP? :confused::sick:

Lenke til kommentar
Maroon 5 - This Love, ja. Hater den sangen.  :hrm:

5355511[/snapback]

Hvis det er den sangen jeg tror det er(den mest spilte fra Maroon 5), er jeg helt enig. Jeg hater sangen og den har blitt alt for mye spilt på radioen, men å kategorisere den som landeplage slik flere har gjort med BYOB i denne tråden, blir allikevel for gale. :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke SOAD noe spesielt, men kan ikke si at de har noen landeplager.

Mulig enkelte her ikke har forstått hva en landeplage er for noe?

5354694[/snapback]

Jeg mener B.Y.O.B. var en landeplage. Den ble overspilt til de grader. Uansett hvilken radiokanal (untatt P2, da) du satte på, spilte de den en fantasilion ganger til dagen.

5354777[/snapback]

 

Jepp, men nå er vi kvitt den. Landeplager blir vi aldri kvitt. De spilles om igjen og om igjen på radio til evig tid. Det er nettopp det som skiller landeplager fra andre sanger på hitlistene.

Hvis ikke, kunne vi kalt alt som er på listene for landeplager.

Gyllene Tiders Sommartider er en sånn en, f.eks.

Lenke til kommentar
Black Eyed Peas - Don't Funk With my Heart.

Den sangen er så utkrøpent stusselig at jeg får lyst til å synke gjennom gulvet hver gang jeg hører den, blir pinlig berørt på vegne av komponistene. Minner meg om da jeg var fjortis og måtte gå på klassefester til kjipe jenter med elendig musikksmak...  :yucky:  :wallbash:

5355441[/snapback]

No må du ikke glemme Black Eyed Peas sin Where is the love?

 

Den var faen irriterende den! klissete politisk korrekt pretend to care bullshit.. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Enig med anth her, mykje forslag som etter min meining ikkje kan kallast ei landeplage.

 

Idyll er velkomen tilbake kvar sommar :love:

 

Lytter generelt lite på radio og Musikk-TV, men Crazy Frog må toppe lista mi. Har ikkje eksistert så voldsomt lenge, men synest eg ser og høyrer den over alt. Ein skam at ein så fin test på internett skulle ende sånn.

Lenke til kommentar
Black Eyed Peas - Don't Funk With my Heart.

Den sangen er så utkrøpent stusselig at jeg får lyst til å synke gjennom gulvet hver gang jeg hører den, blir pinlig berørt på vegne av komponistene. Minner meg om da jeg var fjortis og måtte gå på klassefester til kjipe jenter med elendig musikksmak...  :yucky:  :wallbash:

5355441[/snapback]

 

 

Don't Phunk With My Heart - er egentlig veldig bra sang, og det er bare tull d du sier. Denne sangen minner meg om ei jente som jeg var veldig forelsket i, men nok om det - sangen rokker!

Dragonstea Din Tei også er et bra Sang, noen mener at det er et *homsesang* - også tull.

Og ellers har ikke fått meg enda landeplage, men så fort jeg får - skal rapportere her.

 

Men liker ikke Schnip Schnap Schnappi eller ka fan den heter. :)

Lenke til kommentar

Mange av de sangene dere sier er jo ikke skikkelige landeplager. De er kjedelige. OG kanskje ikke så bra. F.eks mange av de black eyed peas sangene er ikke det. OK jeg må inrømme at de er ******* å høre på. Men er ikke landeplager.

 

Her er ihverfall min liste over de værste landeplagene jeg kommer på

 

1. Schnappi - fy faen som jeg hater den. Jobbet i barnehagen da. Og den var såklart "populær" blant barna. Schni sna snappi snappi snappi snapp ...... :sick:

 

2. Er ikke så veldig glad i Dragostea din tei - O-zone. Den måtte være den mest intetsigende, men likevel mest irriterede sangen noensinnne. Men de klarte å lage enn værre desverre. Schni snha snapphi.. :sick: .....

 

3. Crazy Frog...... :wallbash: . klarte ikke å kapre førsteplassen. muligens fordi jeg fikk ut litt irritasjon ved å drepe denne frosken i en rekke foskjellige spill.

 

Med balltre : )

Fire andre måter ... puh....

 

Finnes mange andre landeplager. She's so High var en sang jeg ikke klarte til slutt. Call on me var ille. Makarena. Toxic slet jeg også med å takle på slutten...

 

Kortere sagt. Det finnes mange ***** sanger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...