Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte inn den Bandit'en fra Svea, pluss litt ekstra. Den hadde jo fått 3 seksere og 1 femmer, så burde vel bli bra. Ikke no fancy i år her, ut og spise med en (veldig god ;)) venninne, også finne en fin plass å fyre opp stæsjet ved midnatt.

 

Ønsker alle et riktig godt nyttår, kjære forumhoder!

Endret av Cou10nho
Lenke til kommentar

Dette er hva jeg har av fyrverkeri i år:

3 x Magma (Spectra)

1 x Mix Max (Spectra)

1 x Glittering Storm (Lux/Spectra)

1 x Roulette (Spectra)

1 x Hot Shot (Spectra)

2 x Night Hero (Spectra)

2 x Big Bang Fifty (Spectra)

2 x Evo Extreme (Spectra)

2 x Gullgutten (Spectra)

1 x Challenger (Spectra)

1 x Formula 1 (Spectra)

1 x Super Mix (Svea)

6 x Romerlys (Festival)

Lenke til kommentar

Da har jeg vært ute å testet litt. Har fyrt opp Magma, Mix Max, Roulette og Super Mix.

Må si Magma og Mix Max er svært gode batterier. Flotte effekter som går høyt. Hvorfor klarer ikke Svea å få like god stigehøyde på sine batterier? Straks man tenner på et Svea produkt, blir det livsfarlig med skudd som eksploderer for lavt.

Lenke til kommentar

Da har jeg vært ute å testet litt. Har fyrt opp Magma, Mix Max, Roulette og Super Mix.

Må si Magma og Mix Max er svært gode batterier. Flotte effekter som går høyt. Hvorfor klarer ikke Svea å få like god stigehøyde på sine batterier? Straks man tenner på et Svea produkt, blir det livsfarlig med skudd som eksploderer for lavt.

Jeg synes det generelt eksploderer for lavt. Hadde noen Europris ting (i den pakka til 899 kroner) og der var det lav eksplosjonshøyde. 

Lenke til kommentar

Super Mix fra Svea var ihvertfall imponerende - for å koste 99kr før kl12! Det blir det igjen.

Hades blir det ikke igjen tenker jeg. Det er vanskelig å se at det er bra når man står rett under.

Her er en liten video fra Hades: https://vid.me/SajL

Men det var ikke så gale, så når jeg ser video senere så synes jeg det var bra batteri for pengene. Blir muligens Cocktail neste år!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...