Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kl 4 som i Klasse 4, regner jeg med.

 

Evt. flere av de store klasse 3-batteriene satt sammen, men mulig det ble brukt mortars ol. ?

 

Åja hehe.. Ingen aning hva det var jeg, derfor jeg spurte :p Var heftig hvertfall!

 

Eneste problemet var jo at det smalt så sykt mange ganger i sekundet at himmelen ble fylt opp med røyk og det skjulte mye av det fine fyrverkeriet :(

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Er det noen som har begynt å tenke på fyrverkeri? Jeg vet ikke helt hvor mye jeg satser på fyrverkeri i år, men jeg regner med at det blir fyrverkeri i år også ;) Tenker en pakke med smågodt, noen små/mellomstore batterier, airbombs og ett eller to store batterier. Hva slags batteri til rundt 1000 kroner gir mest for pengene tenker dere? Jeg har jo prøvd endel, oppigjennom årene, men det har jo kommet endel nye batterier i det siste, som jeg ikke har prøvd :) Kanskje de 1000 kroners batteriene ikke leverer varene iforhold til det de koster? Kanskje det er bedre med flere rakettbatterier/mellomstore batterier? :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Vanskelig å si hvorfor.
Merker at interessen min også er litt på vei ut.
Jeg var aldri no fan av pinnerakettene, så det er hvertfall ikke grunnen for meg.

Har igjen en god del fra i fjor så det blir vel det som er mitt i år tenker jeg :)

Alle enkeltskuddene er kobla sammen til et 30-skudds batteri.
Alt er blitt lagret tørt og fint, så regner med at det skal fungere bra i år og.

Engelsrud:
2 x 3 pk. Airbomb
 
SVEA:
2 x 3pk Monster Airbomb
 
NOVA:
3 x Piranha
2 x 3pk Airbomb Knock Out
 
Europris:
3 x Multipower
1 x 1814
2 x One Shot
 
Festival:
1 x Action Box 25
2 x F-16
2 x 3pk. Chilli Shot

Endret av Snytefant
Lenke til kommentar

Huff :( Den tråden her har virkelig blitt død. Jeg tror at interessen for fyrverkeri hos den gjennomsnittlige nordmann daler. Hvorfor? Aner ikke. Kan pinnerakett - forbudet ha så mye å si? Merker selv at gnisten og interessen ikke er som før, dessverre :(

I forbudslandet Norge er det ikke rart at interessen daler. Etter at pinnerakettene ble fjernet forsvant mye av gleden for min del.Det er heller ikke like kos å tusle rundt for å se på fyrverkeri slik det var før, siden bakkefyrverkeri er langt mindre synlig på avstand. Det var noe med fresen fra en rakett som gjorde mye av nyttårsstemningen, og at noen få idioter en gang i året ikke klarte å holde seg til sikkerhetsregler, burde ikke gå utover hele befolkningen.

 

Neste nå er at bakkefyrverkeriet fjernes og at vi står igjen med noen lusne stjerneskudd i hånda. Ender vel til slutt med at fyrverkeri selges som store digitale displayskjermer man kan plante rett i hagen, og ha sitt eget digitale fyrverkeri. Skulle jaggu ikke forundre meg :lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syntes generelt at tilbudene i år er elendige jeg også. Kan jo ha noe med prisstigningen på fyrverkeri å gjøre. Prisen på fyrverkeri har steget MYE de siste årene! Helt utrolig hvordan prisene har økt, særlig hos svea, men også hos de fleste andre produsentene også. Det i kombinasjon med et forbud mot pinneraketter fører helt klart med seg en dalende interesse. Jeg for min del har vært i Sverige i år, og handlet endel fyrverkeri der. Blir vell å ta  meg en tur ut idag også for å kjøpe med meg noen batterier, og kanskje en pakke med litt smått og godt. Trenger noen småbatterier/et par mellomstore og kanskje et finalebatteri (hvis jeg gidder). Føler ikke at store finalebatterier er verdt prisen lenger. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...