Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke at jeg ikke har penger å bruke, men har annet å bruke det på. Likevel er jeg misunnelig på det store mengden fyrverkeri mange tusen kroner gir. :cry:

 

EDIT: hvilken dato er det sannsynlig at reklamebrosjyrene blir sendt ut (eller heller mottatt) på? Og når kommer brosjyrene vanligvis på nettet?

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar
Er ikke at jeg ikke har penger å bruke, men har annet å bruke det på. Likevel er jeg misunnelig på det store mengden fyrverkeri mange tusen kroner gir. :cry:

 

EDIT: hvilken dato er det sannsynlig at reklamebrosjyrene blir sendt ut (eller heller mottatt) på? Og når kommer brosjyrene vanligvis på nettet?

 

sveas reklameavis kommer ut 11 desember, europris,festival,nova kommer vell ut rett rundt juletider.:)

Lenke til kommentar
EDIT: hvilken dato er det sannsynlig at reklamebrosjyrene blir sendt ut (eller heller mottatt) på? Og når kommer brosjyrene vanligvis på nettet?

 

Er riktig det erikbizzybag sier. Sveas brosjyre blir lagt ut på siden dems 11. Desember, men brosjyrene pleier ikke å komme i posten før rundt julaften (hos meg)

Lenke til kommentar
Vil ikke trolle dere ellernoe,

Hvilke konkrete priser er ute?

Noe info om prisene? (Nedgang/Oppgang)

 

Orker bare ikke å lese så langt tilbake i tråden :p

 

De konkrete prisende til Svea kommer 11.12.09 på nettsiden deres. Ellers vil de andre levrandørende komme med brosjyrer rundt jula. Det sies at prisede vil gå noe ned på grunn av lavere oljepriser som igjenn fører til billigere produksjon. Jeg har en link der det allerede er lakt ut salgsprisende for Svea. Men det er ikke sikkert at disse prisende vil bli brukt hos din svea forhandler...

http://www.lydlys.no/content/view/84/87/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...