Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe som jeg liker og gjøre med sterjeskudd. Vil ikke si dette kommer under noen modifisering av fyrverkeri? er sterjeskudd fyrverkeri?

 

Uansett:

 

Tar 2 pakker lange stjerneskudd og sliter av alt pulveret, så samler man alt pulveret i en liten beholder (eske funker) og fyrer på. Ingen smell eller noe sånt men du får en sånn liten sopp, slik som i atombomber. Dessuten så var den ikke så liten heller, ser meget kult ut.

 

Anbefales hvis man skulle ha litt stjerneskudd til overs :p trenger sikkert ikke to pakker heller

Lenke til kommentar
Noe som jeg liker og gjøre med sterjeskudd. Vil ikke si dette kommer under noen modifisering av fyrverkeri? er sterjeskudd fyrverkeri?

 

Uansett:

 

Tar 2 pakker lange stjerneskudd og sliter av alt pulveret, så samler man alt pulveret i en liten beholder (eske funker) og fyrer på. Ingen smell eller noe sånt men du får en sånn liten sopp, slik som i atombomber. Dessuten så var den ikke så liten heller, ser meget kult ut.

 

Anbefales hvis man skulle ha litt stjerneskudd til overs :p trenger sikkert ikke to pakker heller

har ca 15 pakka liggende så kanskje jeg prøver dette en gang.

Lenke til kommentar

gleder meg voldsomt til søndag, det skal være et stort fyrverkeri i ålesund. i lokalavisa sto det dette: Huse forteller at feiringa på St. Olavs plass vil avrundes med det største fyrverkeriet Sunnmøre hittil har sett.

 

håper dette blir så bra som jeg håper, og ikke bare noen batterier.

Lenke til kommentar

Var i Ålesund sentrum jeg også i kveld. Fine effekter, men det varte ikke særlig lenge :thumbdown:

 

Ingenting slår fyrverkerishowet jeg så i Spania for noen år siden! :D Klasse IV såklart

 

Prøvde å ta en nærmere titt på fyrverkeriet, men det var vakter overalt, så det gikk ikke.. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...