Gå til innhold

Hvilket mobilmerke har du?


LowBalls

Hvilket mobilmerke har du?  

787 stemmer

  1. 1. Hvilket mobilmerke har du?

    • Sony Ericsson
      349
    • Nokia
      228
    • LG
      6
    • Samsung
      84
    • Siemens
      66
    • Qtek
      29
    • Panasonic
      2
    • Motorola
      13
    • Xcute
      3
    • Andre
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har Sagem myX-8 nå... kjøpte den på nett fra frankrike. jeg liker den fordi den har en knallbra skjerm, et godt kamera og et lekkert design :love:

ulempene er at den er stor, tung og at den ikke har norsk meny... ja og så er den ikke så bra på skrive meldinger med... min avlagte SE K700 er en drøm i forhold.. he he :D

jeg vrir meg i tvil om min neste blir siemens SXG75 eller SE P990 :hmm:

Lenke til kommentar
Har per i dag ingen mobil, men låner Nokia 3100 til Nokia 6280 kommer. Den blir muligens etterfulgt av N80.

 

Den dagen de andre produsentene lager mobiler på høyde med Nokia sine bytter jeg gjerne. Tviler dog på at det skjer i nær fremtid.

5320174[/snapback]

 

Trodde du hadde SE k750i?

 

jaja stemte på siemens da det er den mobilen jeg bruker mest. Men hadde vært greit om vi kunne stemt på flere merker samtidig.

Lenke til kommentar
Har per i dag ingen mobil, men låner Nokia 3100 til Nokia 6280 kommer. Den blir muligens etterfulgt av N80.

 

Den dagen de andre produsentene lager mobiler på høyde med Nokia sine bytter jeg gjerne. Tviler dog på at det skjer i nær fremtid.

5320174[/snapback]

 

Trodde du hadde SE k750i?

 

jaja stemte på siemens da det er den mobilen jeg bruker mest. Men hadde vært greit om vi kunne stemt på flere merker samtidig.

5321899[/snapback]

K750i kvittet jeg meg med for en liten liten tid tilbake. Den ble bare kjøpt for å ha noe mens jeg ventet noen måneder på 6280.

 

Grei telefon, K750i altså, men små irriterende ting trekker ned.

Lenke til kommentar

Har i dag SE w550i, som jeg er strålende fornøyd med :)

 

Har tidligere hatt:

Samsung e700, e710, d500, d500e

Sony Ericsson t610, z600, t630, k500i, k700i, z520i

Siemens c55, m55

Nokia 3510, 3510i

 

I tillegg til dette har jeg også hatt et par gamle telefoner jeg ikke husker navnet på. Har prøvd mye forskjellig, men ender som regel opp med å beholde SE telefonene lengst. Ikke det at jeg beholder noen telefoner særlig lenge, rekorden var vel k700i som jeg beholdt i et helt år:P Jeg liker å prøve nye ting. Har forelsket meg i brukergrensesnittet, kvaliteten og også meldingsoppsettet til SE og kommer nok fra nå av til å holde meg til deres modeller.

Lenke til kommentar

Har Siemens CX75, AX75, A65, A5. Har hatt CX65 og C60 også. Siemens er de eneste telefonene jeg "klarer" å ha. Er personlig en fan av Siemens-brukergrensesnittet, og menyene syns jeg er svært gode. Kanskje en av grunnene til at jeg bare "må" ha Siemens er at de er så lette å modde.

 

Skulle jeg hatt noe annet, måtte det ha vært Nokia (har hatt 3230, forsåvidt OK) eller noen nyere modeller av Sony Ericsson.

Lenke til kommentar

Nokia 6230 her. Dette var den beste telefonen for meg for ca. et år siden, og den er fremdeles det. MP3-spiller, som faktisk er god, blir enda bedre når jeg skal modde headsettet med en minijackplugg! Kalenderfunksjonen er veldig bra, og mobilen er også ekstremt rask. Negative ting er batteritid, dårlig kamera (bryr meg ikke så mye), skjermen er heller ikke noe å hoppe i taket over.

 

Ny mobil blir muligens en 6270/80 eller en 6233. Time will show...

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...