Gå til innhold

Hvilket mobilmerke har du?


LowBalls

Hvilket mobilmerke har du?  

787 stemmer

  1. 1. Hvilket mobilmerke har du?

    • Sony Ericsson
      349
    • Nokia
      228
    • LG
      6
    • Samsung
      84
    • Siemens
      66
    • Qtek
      29
    • Panasonic
      2
    • Motorola
      13
    • Xcute
      3
    • Andre
      7


Anbefalte innlegg

har nå en nokia N90. mobilen som har alt! og ikke minst en super skjerm :)

den er svær og tung da, men er heller ingen pingle som bare kan ha di minste mobilene fra samsung :tease: så det går fint.

 

har og hatt 3 siemenser og 1 SE av andre merker. siemens er helt ok men dårlige skjermer masse bugs og rimelig laber byggekvalitet gjør at eg ikke velger en siemens neste gang mest sansynelig.. SE har gode mobiler, men eg foretrekker symbian og på den fronten har di bare store PDA mobiler :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har Siemens m75. Veldig bra telefon, som skal tåle en trøkk. Litt kjedelige menyer. ( Smaksak selvsagt) Men er vel kanskje den sprut og støtsikre telefonen på markedet som er best utstyrt og tåler mest..

 

Har også kjøpt meg en sxg75. Helt grei telefon. Sinnsyk bra skjerm. Men med noen små ting jeg ville ha endret på/ lagt til hvis jeg kunne få velge hva telefonen skulle inneholde.. Men slik er det desverre ikke. hehe..

 

Har også hatt nokia, samsung og SE. Av de telefonene trur jeg kanskje at jeg liker SE best. Men har gått over til Siemens en stund nå. Mye på grunn av at det er en del software feil ute å går på nye telefoner. Og på Siemens sine telefoner har man jo S.W.O.A. Noe som betyr software over air. (trur jeg.. ) I hvertfall kan man bare laste ned seneste versionen av software'n til din telefon. Slippe å levere den inn hver gang noen bug's melder seg.. Men er mye frekke telefoner på markedet nå.. hehe..

Lenke til kommentar

Eg har Sony Ericsson T630i no og er fornøgd med den (og skal holde meg til Sony Ericsson).

Eg har tidlegare hatt:

Phillips (første mobilen min, den blei aldri brukt...)

Nokia 3410 (denne mobilen var den første eg brukte "daglig", fekk den i presang)

Sony Ericsson T310i (min første Sony Ericsson, blei frelst etter det... :) )

Motorola (husker ikkje modellnavn, men den var berre ein mobil eg hadde i tillegg til T310ien)

Sony Ericsson T610i (skjermen sprakk, så eg kjøpte meg T630i)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...