Jump to content
Sign in to follow this  
Kakadinho

Koble tv til hjemmekino

Recommended Posts

Tror ikke jeg har scart ut/inngang i recieveren min. :hmm:  Noen andre muligheter?

5316808[/snapback]

Det er scart --> audio plugger (phono) det er snakk om her, det har du 110% garantert i receiveren din..

har du ikke det så kast forsterkern

5319189[/snapback]

Haha :!:

Nå tenkte jeg på en scart utgang som i TV'er, DVD- og VHS spillere. Var visst noe helt annet det, ser det ut som. :dontgetit: Uansett, hvor mye ligger prisen på kablene på? Noen som har et bilde av en bakenden til en reciever, slik at det lett kan illustreres hvor ledningen skal stappes inn? :p

det jeg mente.. hvis du ikke har tilkoblingsmuligheter til 2 x phonoplugger ( 1 hvit og 1 svart) så kast den ..

Når det tilkobling er ikke dette verdens vanskeligste oppgave.

327846_B_2004-06-29_161114.jpg

Slik ser kabelen ut. Den hvite og den røde kabelen ( hann ) skal inn i forsterkern via en rød og en hvit hunn plugg. veldig enkelt å finne. vet ikke hvilken forsterker du har men som oftest så står det AUX inn der. Koble inn der

det jeg mente.. hvis du ikke har tilkoblingsmuligheter til 2 x phonoplugger ( 1 hvit og 1 svart) så kast den ..

Når det tilkobling er ikke dette verdens vanskeligste oppgave.

(bilde)

Slik ser kabelen ut. Den hvite og den røde kabelen ( hann ) skal inn i forsterkern via en rød og en hvit hunn plugg. veldig enkelt å finne. vet ikke hvilken forsterker du har men som oftest så står det AUX inn der. Koble inn der

5323567[/snapback]

Haha. Det er første gang jeg har blitt fóret med teskje på dette forumet. :p Se om jeg har skjønt det riktig: Det skal gå en vanlig scart kabel ut av TV'en(som vist øvert på bildet), mens inn i recieveren skal begge audiokablene(rød og hvit hann ledning(som vist nederst på bildet)). Ergo, ledningen er ikke lik på begge endene. ;)