Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

hmm, dette skal da bety at "Ultimate" liksom lever opp til navnet og er Ultimate, men hvorfor koster den ikke mest da?? :hmm:

6155713[/snapback]

Sannsynligvis fordi den inneholder mest features for hjemmebrukere, men mangler noe funksjonalitet for bedrifter. Vil i så fall gjøre at bedrifter tvinges til å kjøpe enda dyrere versjoner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ble det noe Public BETA2 idag eller?

6154977[/snapback]

Det finner vi ut. Jeg tviler på at vanlige folk får den idag, men rykter (newsgroup) sier at Beta 2 blir lansert for vanlige folk imorgen.

 

Hvordan dualbooter man?  :blush:

6155789[/snapback]

Installerer på en ny harddisk eller partisjon. Da kommer det automatisk opp oppstartsvalg når du starter maskinen.

Lenke til kommentar
hmm, dette skal da bety at "Ultimate" liksom lever opp til navnet og er Ultimate, men hvorfor koster den ikke mest da?? :hmm:

6155713[/snapback]

Sannsynligvis fordi den inneholder mest features for hjemmebrukere, men mangler noe funksjonalitet for bedrifter. Vil i så fall gjøre at bedrifter tvinges til å kjøpe enda dyrere versjoner.

6155760[/snapback]

 

 

Kan umulig være det riktige.. Enten så er den ultimate eller så er den ikke ultimate :p..

 

En mulighet som er nevnt tidligere av RamGuy er at det muligens er lisenser for (2-5?) PC'er ... Virker relativt logisk i og med at en bedrift som trenger nettverks OS ofte trenger mange lisenser ;)

Lenke til kommentar
Kan umulig være det riktige.. Enten så er den ultimate eller så er den ikke ultimate :p..

 

En mulighet som er nevnt tidligere av RamGuy er at det muligens er lisenser for (2-5?) PC'er ... Virker relativt logisk i og med at en bedrift som trenger nettverks OS ofte trenger mange lisenser ;)

6155830[/snapback]

Support.

 

Edit: Det er rykter om at vi vil få se vektor glass i denne buillden... :love:

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Ble det noe Public BETA2 idag eller?

6154977[/snapback]

Det finner vi ut. Jeg tviler på at vanlige folk får den idag, men rykter (newsgroup) sier at Beta 2 blir lansert for vanlige folk imorgen.

 

Hvordan dualbooter man?  :blush:

6155789[/snapback]

Installerer på en ny harddisk eller partisjon. Da kommer det automatisk opp oppstartsvalg når du starter maskinen.

6155821[/snapback]

 

Så det er så simpelt som å bare installere den på en ny partisjon så lenge jeg bare har en harddisk?? :w00t:

Lenke til kommentar

Bra fordi jeg får en Windows Vista 32bit Build 5381 DVD Plate fra onklen min i morra,

trenger man kode eller noe sånt for at det skal funke??

 

Tviler på at han gir meg noe piratkopiert så lenge han jobber på et form for datautviklingsselskap, men vet jo aldri :hrm:

Lenke til kommentar
Bra fordi jeg får en Windows Vista 32bit Build 5381 DVD Plate fra onklen min i morra,

trenger man kode eller noe sånt for at det skal funke??

 

Tviler på at han gir meg noe piratkopiert så lenge han jobber på et form for datautviklingsselskap, men vet jo aldri  :hrm:

6155933[/snapback]

I morgen min venn kan det være Beta 2 (5384/5385) er sluppet ut for allmenn nedlasting, så jeg ville avventet situasjonen hvis jeg var deg ;)

Lenke til kommentar
ok, hva er egentlig systemkravene til BETA'en??

6155998[/snapback]

Jeg tror du vil klare å kjøre det meste, men jeg er litt usikker på grafikkortet ditt.

6156006[/snapback]

 

Ja, hater det jævla gamle skittet av et skjermkort :thumbdown:

 

Men skal skaffe meg en helt ny PC etter at nVidia har sluppet sine GeForce8 kort,

da blir det andre boller tenker jeg :thumbup:

 

EDIT:

 

Dette er sånn ca hvordan min nye PC skal bli:

 

Operativsystem: Windows Vista Ultimate (når den endelig kommer, til da blir det Vista BETA og XP Pro 64bit)

Hovedkort: DFi LanParty eller ASUS nForce5 AM2 SLI topp kort

Prosessor: AMD Athlon64 x2 FX-62 2.8GHz (overclock til 3.5GHz++)

Minne: 2x Corsair Twin2X-1024 8500UL (Totalt 2048MB)

Skjermkort: XFX GeForce8 GTx Extreme (overclock xxx)

Harddisk: Western Digital Raptor X 150GB SATA (kanskje 2stk)

Lydkort: CREATIVE X-Fi (Hvis ikke CREATIVE lanserer noe nytt)

UPS: 650Watt++

Extra: Nytt kabinett, bytte alle vifter og putte på noen extra kabinettvifter

 

Kan ikke vente stort lengre! :w00t:

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...