Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke hatt norsk skrivekontroll på office 2003 heller.. har prøvd å laste ned alt mulig men det funker bare ikke.. Ga opp til slutt og håpte det ville komme i neste office.

6172574[/snapback]

 

Du trenger sikkert Office Proofing Tools,

det måtte jeg ha for å få norsk stavekontroll i min Office 2003 Engelsk

 

http://www.microsoft.com/office/editions/p...ofingtools.mspx

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Jeg har ikke hatt norsk skrivekontroll på office 2003 heller.. har prøvd å laste ned alt mulig men det funker bare ikke.. Ga opp til slutt og håpte det ville komme i neste office.

6172574[/snapback]

 

Du trenger sikkert Office Proofing Tools,

det måtte jeg ha for å få norsk stavekontroll i min Office 2003 Engelsk

 

http://www.microsoft.com/office/editions/p...ofingtools.mspx

6172630[/snapback]

 

om jeg oppgraderer fra office 2003 + proofing tools så vil det bli norsk stavekontroll ?

Lenke til kommentar
Jeg har ikke hatt norsk skrivekontroll på office 2003 heller.. har prøvd å laste ned alt mulig men det funker bare ikke.. Ga opp til slutt og håpte det ville komme i neste office.

6172574[/snapback]

 

Du trenger sikkert Office Proofing Tools,

det måtte jeg ha for å få norsk stavekontroll i min Office 2003 Engelsk

 

http://www.microsoft.com/office/editions/p...ofingtools.mspx

6172630[/snapback]

 

om jeg oppgraderer fra office 2003 + proofing tools så vil det bli norsk stavekontroll ?

6173729[/snapback]

 

Jeg fikk ikke det. Er stavekontrollen en fil man kan "dra ut" fra en office 2003 install? Er ihvertfall en mulighet i betaen til å importere stavekontroll...

Lenke til kommentar
Jeg har ikke hatt norsk skrivekontroll på office 2003 heller.. har prøvd å laste ned alt mulig men det funker bare ikke.. Ga opp til slutt og håpte det ville komme i neste office.

6172574[/snapback]

 

Du trenger sikkert Office Proofing Tools,

det måtte jeg ha for å få norsk stavekontroll i min Office 2003 Engelsk

 

http://www.microsoft.com/office/editions/p...ofingtools.mspx

6172630[/snapback]

 

om jeg oppgraderer fra office 2003 + proofing tools så vil det bli norsk stavekontroll ?

6173729[/snapback]

 

Jeg fikk ikke det. Er stavekontrollen en fil man kan "dra ut" fra en office 2003 install? Er ihvertfall en mulighet i betaen til å importere stavekontroll...

6173739[/snapback]

 

Aner ikke hvordan jeg fikk norsk stavekontroll,

men jeg oppgraderte hvert fall fra Office 2003 ENG + Proofing Tools...

Lenke til kommentar
jeg har 2 hder, en med xp og en uten os til lagring

6174862[/snapback]

Hvor mye plass (ledig) har du på harddiskene? Hvis jeg var deg ville jeg partisjonert data harddisken din slik at Vista kan få 15-20 gb å boltre seg på. Det går med 10 også, men jeg merker at det blir litt lite når jeg skal installere programmer oppå der igjen.

Lenke til kommentar
på disken med os har jeg litt under 100gb ledig, og på lagringen har jeg 101gb ledig, men hvis jeg skal partisjonere lagringsdisken, må jeg ikke da formatere den?

6174958[/snapback]

Da ville jeg brukt Partition Magic for å partisjonere harddisken din. Det finnes sikkert noen gratis alternativer, men jeg vet ikke om de er så gode. Da partisjoneres harddisken din etter dine egne mål uten å måtte formatere den.

Lenke til kommentar
Vista innstallert,  :)  fungerer fint , men jeg får ikke "heroes of might and magic 5" til å starte... any ideas?  :hmm:

6175802[/snapback]

Du har prøvd "Run in XP compability mode". Man kan uansett ikke forvente at alt skal fungere, de fleste problemer ligger hos drivere og at spill og programmer ikke fungerer.

Lenke til kommentar
Vista innstallert,  :)  fungerer fint , men jeg får ikke "heroes of might and magic 5" til å starte... any ideas?  :hmm:

6175802[/snapback]

MS Fokus på spill vil starte nå som Beta 2 er sluppet. Så langt har slike problemer ligget langt ned på listen :)

 

Får du ikke dette til, vil jeg oppfordre til å lage en bug på dette. Hvis du ikke vet hvordan, kan jeg gjøre det for deg. I så fall trenger jeg å vite alt om datamaskinen din: HW, dxdiag osv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...