Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med andre ord:

 

TJENESTEN ER GRATIS!!

 

Har lastet ned 100 sanger allerede. Alt fra James Blunt til Madonna, uten å betale en peng. Et år hvor man visstnok skal kunne laste ned alt hva man vil ha skal koste 99$. 650 kroner for et uendelig antall album?

6088627[/snapback]

 

Hvordan fikk du til det? Jeg får spørsmål om betaling slik som ventet.

 

Hvilket format er sangene i? Jeg ser henvisning til DRM. Kan jeg hvis jeg vil kopiere sangene over til en ipod eller linux boks for avspilling?

Lenke til kommentar
Med andre ord:

 

TJENESTEN ER GRATIS!!

 

Har lastet ned 100 sanger allerede. Alt fra James Blunt til Madonna, uten å betale en peng. Et år hvor man visstnok skal kunne laste ned alt hva man vil ha skal koste 99$. 650 kroner for et uendelig antall album?

6088627[/snapback]

 

Hvordan fikk du til det? Jeg får spørsmål om betaling slik som ventet.

 

Hvilket format er sangene i? Jeg ser henvisning til DRM. Kan jeg hvis jeg vil kopiere sangene over til en ipod eller linux boks for avspilling?

6103763[/snapback]

Det var dessverre kun åpent for en dag visstnok. Nå går det ikke an lenger. Du kan ikke kopiere sangene fritt som du vil. Det er der begrensningene ligger ved å ha et abonnement. Du kan dog med "All Access - To Go" kopiere filene over til enheter som støtter den nye standarden til WMP, nemlig PlaysForSure. Du kan ikke kopiere disse over til iPoden din foreløpig, da dette er et alternativ til iTunes. Sjekk denne tråden for mer info om programmet.

Lenke til kommentar

Ahh. Dette er noe tull.

 

Der står: 14 days free trial. Jeg prøver dette, og får så beskjed om at jeg har allerede benyttet meg av denne perioden. Det er jo helt feil.

 

Så til formatet da, hvorfor insisterer de på dette. Jeg hadde med glede betalt 6-700 spenn per år for å få tak i all den musikken jeg ønsker på lovlig vis. Men da må jeg få høre den også!

 

Hadde de tatt steget et hakk videre, ville de kunne drept all form for pirat virksomhet ved rett og slett la folk bruke musikken der de vil når de vil helt offline.

 

Men men, det blir off topic å flame MTV/Microsoft for dette her.

 

Takk for tips til tråd, leser nå.

 

PS: Litt info om beta 2 av office. Denne ser ut til å gå bra og være i rute. Jeg venter å få denne build om en drøy uke. (Gitt nedlastning fra ms da..) Det er verdt å merke seg at folka bak Word har laget en blog posting klient, som faktisk lager REN html kode. Det er helt sant. De har innrømmet at Word ikke lager pen html og gjort noe med dette. Bra Microsoft. Skjønt - de lager ikke xhtml 1.1 kode enda.

Lenke til kommentar
Men var det ikke slik at for å kunne bruke punblic beta, så måtte du registrere deg et sted?  Hvor?

6102441[/snapback]

Så vidt jeg har skjønt, er det ingen spesiell registrering for public betaen som kommer 24./25. mai. Det var vel bare på de tidligere betaene.

Lenke til kommentar

Jeg har også hørt at man må registrere seg for å bruke beta 2 når den slippes offentlig. Håper bare det er før min nøkkel løper ut...

 

frodeste: Grunnen til at det står at prøveperioden har løpt ut, er sannsynligvis fordi seriekoden til den Vista-versjonen har blitt registrert før.

Lenke til kommentar
Jeg har også hørt at man må registrere seg for å bruke beta 2 når den slippes offentlig. Håper bare det er før min nøkkel løper ut...

 

frodeste: Grunnen til at det står at prøveperioden har løpt ut, er sannsynligvis fordi seriekoden til den Vista-versjonen har blitt registrert før.

6109141[/snapback]

Man må ganske sikkert registrere deg for å få en nøkkel, og nøkkelen har sikkert tidsbegrenset gyldighet slik det er med beta lisensene jeg får fra Microsoft.

 

Det frodeste er frustert over er Urge så vidt jeg skønner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...