Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå kan dere velge hvordan dere vil motta Beta 2 på Connect siden. Jeg har valgt å motta CD'en i posten!

 

Nå fungerer URGE-tjenesten:

 

untitled11xo1.th.jpg

 

Edit: Den har en 14-dagers gratisperiode hvor man kan gjøre hva man vil!

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar

Med andre ord:

 

TJENESTEN ER GRATIS!!

 

Har lastet ned 100 sanger allerede. Alt fra James Blunt til Madonna, uten å betale en peng. Et år hvor man visstnok skal kunne laste ned alt hva man vil ha skal koste 99$. 650 kroner for et uendelig antall album?

Lenke til kommentar
Det hørtes jo unektelig veldig bra ut. Jeg har ikke hørt noe om dette før jeg. Kanskje dette er MS sitt kort mot piratindustrien :hmm: .

6088655[/snapback]

MS hadde ikke klart dette alene. De har blant annet samarbeidet med MTV og WH1, og de har klart å få til dette svært bra. Søkefunksjonen er genial og nedlastningen rask. Dette bringer "Music on demand" til et nytt nivå.

 

Her er et bilde av hvordan det ser ut. Jeg har nevnt det før, men sier det igjen. Her brukes albumgrafikk for fullt og brukeropplevelsen blir deretter!

post-66416-1147443728_thumb.jpg

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Det morsomme er at ALLE artister jeg har søkt på innehar albumgrafikk. Håper virkelig at dette blir en STANDARD som alle må følge. Det å eie musikk på dataen bør være like stort som det å eie noe i CD-format.

6088755[/snapback]

 

Men det er beskyttet? Så hva skjer om 14 dager, ingen av sangene fungerer mer?

Lenke til kommentar
Det morsomme er at ALLE artister jeg har søkt på innehar albumgrafikk. Håper virkelig at dette blir en STANDARD som alle må følge. Det å eie musikk på dataen bør være like stort som det å eie noe i CD-format.

6088755[/snapback]

 

Men det er beskyttet? Så hva skjer om 14 dager, ingen av sangene fungerer mer?

6089409[/snapback]

Såvidt jeg vet har aldri DRM innebært tidsbegrensing. Så nei, jeg har sangene mine til odel og eie. Tror jeg ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
Det morsomme er at ALLE artister jeg har søkt på innehar albumgrafikk. Håper virkelig at dette blir en STANDARD som alle må følge. Det å eie musikk på dataen bør være like stort som det å eie noe i CD-format.

6088755[/snapback]

 

Men det er beskyttet? Så hva skjer om 14 dager, ingen av sangene fungerer mer?

6089409[/snapback]

Såvidt jeg vet har aldri DRM innebært tidsbegrensing. Så nei, jeg har sangene mine til odel og eie. Tror jeg ihvertfall ;)

6089558[/snapback]

 

Hehe, jeg hadde en WMVHD som gikk ut etter en uke...

Lenke til kommentar

Har nå hatt Vista innstallert i 24 timer, og må dessverre avinstallere

Alt fungerer perfekt, bortsett fra én ting: Driverne til S-ATA Raid kontrolleren.

Jeg har IDE-kontrollere på hovedkortet mitt, med 2 harddisker på, og en S-ATA kontroller med en harddisk på (Adaptec). Vista har tydeligvis problemer med driveren til kontrolleren, for når jeg browser den så henger maskinen seg i en lengre tid, eller jeg ender opp med blåskjerm.

 

Hvis noen har hatt noen lignende problemer, eller en løsning, si ifra :)

Endret av Bruun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...