Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ungdomsbil for Jente?


Pålarn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kunne jo valgt en VW Golf 3, meget fin bil :) Spes til jenter å sånt.. Sporty look når ei jente kjører sånne biler.. Eller kanskje Toyota Corolla.. Hvis du har lyst på en ganske sportslig bil så kunne kanskje en peugeot være tingen for deg.. :hrm:

 

Alt dette er opp til deg, men hvis du kunne spesifere hva mer du er ute etter, finnes jo utallige mange "jentebiler", selv om alle biler kan kjøres av alle da ;)

 

Men vil du ha en bil som er økonomisk, lett å fikse på.. Billige deler osv, så er det nok japanske biler... Et eksempel er Honda Civic.. Den korte typen med 3-dører har jeg sett veldig mange jenter kjøre. Det er så fint :dribble: Grrr! :p

Lenke til kommentar
Skal ho ha ein ferdig styla bil til 50k blir den enten liten eller gammal. Eg ville heller brukt pengar på motor, kvalitet og ein nyare årsmodell.

 

Kva er ho ute etter egentlig?

5279779[/snapback]

 

Takker for alle svar som har kommet inn..

Hun er vel mest ute etter en rå bil. Hun trenger ikke så mye motor :p Bare det er litt gromlyd aka Pottetrimming ;) Fint om det er en bil, som det ikke går sund så mye på, så jeg slepper å stå å mekke for hun hele tiden :p

Sitter å leter litt på finn.no og autodb.no nå :D

Lenke til kommentar
Noen forslag:

Fiat Brava.

5279670[/snapback]

Det der er en Bravo, ikke en Brava..

 

Bravo er igrunn pene biler det, dersom man legger litt kroner i utseendet på dem. Ellers ser dem ut som vanlige italienske småbiler, dvs ikke all verden. Vurderte selv en Bravo når jeg skulle ha bil, dog en fabrikkstylet demobil fra Fiat med pent utseende og stor stereo.. :)

 

synes at Golf godt kan være en jentebil.......rosa lakk og den er i boks

Slik?;

Rosa Golf 3

 

Du kan jo ikke snu deg rundt uten å se en Golf på gata da. Vær litt kreativ...

Tja, forsåvidt sant nok, men det skal ikke all verdens til for å få den til å skille seg litt ut fra mengden..

 

Bare sier at det er mer å velge mellom her i verden enn Golf 3 til jentene

Så G3 er jentebil..? :)

 

 

Skulle jeg valgt noen av dem fra lista til WM, hadde det nok blitt CRXen, evt Bravoen.. Litt usikker på den vinga på CRXen, men sikkert mange som liker den, og den går sikkert jævli mye fortere med den på.. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Så G3 er jentebil..? :)

 

 

Ikke nødvendigvis jentebil. Men Golf 2 og 3 er så typiske ungdomsbiler at det nesten er kvalmt. Og det skal legges endel kroner i de for at en med utrent øye skal kunne se at den skiller seg ut.

 

Golf er for meg en enda kjipere bil en sølvgrå Avensis stasjonsvogn. Og all ære til de som tør velge utradisjonelt :)

Lenke til kommentar
Takker for alle fine svar :D

 

Har faktisk funnet noen råe Golf Corrado.

Hva med denne? :love:

 

Om jeg ikke tar helt feil, så går vel detta fremover? hehe :p

5283053[/snapback]

 

Jeg mener den har gått for langt, du bør finne noen som har gått under 160 000 km.

 

Tror også motor størrelsen der er for stor, dvs. det blir dyrt med forsikring, og konebilen skal vel ikke akkurat være nå monster bil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...