Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ungdomsbil for Jente?


Pålarn

Anbefalte innlegg

Så G3 er jentebil..? :)

 

 

Ikke nødvendigvis jentebil. Men Golf 2 og 3 er så typiske ungdomsbiler at det nesten er kvalmt. Og det skal legges endel kroner i de for at en med utrent øye skal kunne se at den skiller seg ut.

 

Golf er for meg en enda kjipere bil en sølvgrå Avensis stasjonsvogn. Og all ære til de som tør velge utradisjonelt :)

5283141[/snapback]

Joda, finnes en del av dem, men syns det er morsomt å se hvordan folk lar dem se ut..

Er vel ikke uten grunn at det er typiske ungdomsbiler. Ligger greit i pris, ser bra ut, mye styling å velge i, osv. Og så er det Volkswagen.. :love:

 

 

Til trådstarter;

Tror ikke en 2,8 Corrado er veien å gå. En telefon til forsikringsselskapet bør nok få deg på andre tanker vertfall. 192 hester + liten bil + uerfaren sjåfør = dyr morro. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ingen VAG-fan etter all dritten jeg har vært borti gjennom pappas Transporter. Så argumentet om at det er VW kan gå begge veier :p

 

 

Men men... Corrado er jo en tøff bil, likte utseendet på den som var i annonsen her. Men kan bli dyr å eie er jeg redd.

Pålarn, hvor gammel er søstra di? Er det førstebilen hu skal kjøpe seg eller har hu hatt lapp og forsikring lenge?

Lenke til kommentar
Jeg er ingen VAG-fan etter all dritten jeg har vært borti gjennom pappas Transporter. Så argumentet om at det er VW kan gå begge veier :p

 

 

5283480[/snapback]

Hehe, tenkte meg nok at den kunne slå begge veier.. :p

 

Men skal være enig i at man ikke velger VAG for å ha maksimalt med kvalitet og driftssikkerhet (ikke misforstå).. Da er det nok bedre med japsegreier, men. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Du har misforstått alt du... :wee:

 

Kjøp Toyota, Volvo eller Mazda.

 

Anser dem som de mest driftsikre bilene :)

5346942[/snapback]

 

 

alle disse bilene du snakker om laget i japan OG DE ER laget av papir, så tenk litt om hvis jeg kjører mercen min mot din toyota (for eks) d blir d samme som du slår metall mot papir (så Merc er den sikkreste bilen :)):p men seff. e har ikke noe imot volvo jeg, bare at jeg liker ikke utseende :)

no offence :) men ok jeg stemmer på volvo da! :)

Endret av << Alex >>
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...