Gå til innhold

Den lille kjempen (Siste oppdatering 4.12.05)


Anbefalte innlegg

Ja det er en vegg midt i kabinettet og orginalt har dette kabinettet en 12o mm og en 92 mm vifte på hk siden og 2 92 vifter på HD siden i tillegg kommer jo viften som er i psu.

Men siden jeg fjernet den orginale døra og satte inn en med vindu så mista jeg den ene vifteplassen og derfor har jeg montet inn en 120mm i toppen, i tillegg har jeg satt inn en slik hd holder som er beregnet for Stacker (den passer) så jeg har en 12o mm der og.

Så nå er det 2 stk 120 mm i front , 1 120 mm i toppen og 2 stk 92 mm bak.

 

Interessant. Så hvordan er det støymessig med såpass mange vifter om du kjører med viftene på full spiker? Det er jo ganske store vifter vi snakker, right?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det følger med 2 vifter, disse er 1 stk 120 mm og 1 stk 92 mm fra Mist og de er nesten ikke hørbare ved full hastighet, så her er det ikke noe problem og om andre vifter som ettermonteres er av samme type går det greit eller en kan velge å bruke viftestyring.

 

mistylfa92lscl_large.png

 

http://www.microplex.no/product.aspx?pid=M...SCL&mcat=15s359

 

mistylfa120lscl_large.png

 

http://www.microplex.no/product.aspx?pid=M...0LSCL&mcat=c351

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Sitter her og er svært usikker ang vannkjølingen, det jeg tenker på er montering av radiator. Jeg har to doble radiatorer liggende,men om jeg skal benytte en av dem må jeg lage hull i toppen for denne og om/når jeg skal selge dette er det slett ikke sikkert noen ønsker det, derfor lurer jeg på om jeg skal bestille en singel 12m radiator da denne kann monteres bak og dermed beholder en valgfriheten.

Som sagt er dette med tanke på at jeg kommer til å selge kabinettet da jeg har et nytt på beddingen :)

Ikke enkelt det her :hmm:

Lenke til kommentar
Sitter her og er svært usikker ang vannkjølingen, det jeg tenker på er montering av radiator. Jeg har to  doble radiatorer liggende,men om jeg skal benytte en av dem må jeg lage hull i toppen for denne og om/når jeg skal selge dette er det slett ikke sikkert noen ønsker det, derfor lurer jeg på om jeg skal bestille en singel 12m radiator da denne kann monteres bak og dermed beholder en valgfriheten.

Som sagt er dette med tanke på at jeg kommer til å selge kabinettet da jeg har et nytt på beddingen  :)

Ikke enkelt det her  :hmm:

5149570[/snapback]

 

Skal vi gjøre en byttehandel? Jeg har en singel radiator liggende. En black ice pro.

Lenke til kommentar
Sitter her og er svært usikker ang vannkjølingen, det jeg tenker på er montering av radiator. Jeg har to  doble radiatorer liggende,men om jeg skal benytte en av dem må jeg lage hull i toppen for denne og om/når jeg skal selge dette er det slett ikke sikkert noen ønsker det, derfor lurer jeg på om jeg skal bestille en singel 12m radiator da denne kann monteres bak og dermed beholder en valgfriheten.

Som sagt er dette med tanke på at jeg kommer til å selge kabinettet da jeg har et nytt på beddingen  :)

Ikke enkelt det her  :hmm:

5149570[/snapback]

 

Går det ann å feste den doble radiatoren på baksiden av kabinettet da, istedenfor i topp? :hmm:

Lenke til kommentar
Går det ann å feste den doble radiatoren på baksiden av kabinettet da, istedenfor i topp?

 

Nei desverre mangler snaue 2 cm til det siden psu står på den siden :hmm:

5149777[/snapback]

 

Utrolig kjedelig da :( . Da synes jeg du skal feste den i toppen, og heller feste plexiglass dersom du må når du selger den(kanskje med noen vifter i plexiglasset og litt belysning :dribble: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...