Gå til innhold

Den lille kjempen (Siste oppdatering 4.12.05)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir nok ikke lakkering nå, men skal modifisere det endel bla forbedre luftstrømmen på hk siden.

Da jeg byttet ut sidedøren med plexi mistet jeg jo den vifteplassen i den,så det må inn ny kjøling, har også tenkt å integrere viftestyring og muligens gjøre det klart for komplett vannkjøling.

Når jeg er ferdig regner jeg med å selge det,da jeg har et nytt på beddingen :)

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Har samme kabinett og det er vannvittig stor plass i det ja!

Hvordan går du god luftgjennomstrømming i "hoveddelen" av kabinettet? (med hk'et i)

5136219[/snapback]

 

Akkurat her er det et lite "problem" akkurat nå,dette fordi jeg kunn har en 120 mm vifte i front og ingenting mere på denne siden, dette fordi jeg "mistet" den 92 mm plassen da jeg valgte vindu i siden.

Men dette skal jeg fikse,muligens allerede i morgen, vi får se hva jeg får tid til :)

Lenke til kommentar
Knall kabinett! Ønsker meg eit slikt, men er vel ein smule dyrt. Blir veldig fort over 2k med kabinett og PSU. Då er det vel kanskje andre ting som står høgare på lista...

 

Skal følge med denne!  :thumbup:

5136920[/snapback]

 

Kabinettet koster vel 1345.- ekstra sidedør ca 300 og en psu 500 - 1000 kr alt etter så det blir fort penger av det ja .

Lenke til kommentar
Knall kabinett! Ønsker meg eit slikt, men er vel ein smule dyrt. Blir veldig fort over 2k med kabinett og PSU. Då er det vel kanskje andre ting som står høgare på lista...

 

Skal følge med denne!  :thumbup:

5136920[/snapback]

 

Kabinettet koster vel 1345.- ekstra sidedør ca 300 og en psu 500 - 1000 kr alt etter så det blir fort penger av det ja .

5136931[/snapback]

 

Jeg betalte over 2.000 kr. for det kabinettet hos 3dfxcool for en stund tilbake... :mad:

Lenke til kommentar
Det ble et bra viftehull ;) liker nettingen din bak grillen :thumbup:

5140512[/snapback]

 

takker og bukker, ja den nettingen er både dekorativ og hennsiktsmessig da den hindrer små barnefingre å komme borti viftene :)

5140709[/snapback]

Jau helt enig. Har en sånn grill selv, har stukket fingern oppi der mange ganger. :innocent::no: (gjet hvorfor det ble ulyder av vifta og jeg sendte den inn å fikk en ny? :innocent:

Lenke til kommentar
kuuuuult ! gleder meg til du begynner med vannkjølings delen :dribble:

men har vurdert den psuen du har pga mye ryddigere å sleppe alle unødvendige kabler ! men er du fårnøyd ? kan du si positive å negative erfaringer takker :love:

 

Edit:

den irriterende leif stakk på besøk :p

5141169[/snapback]

 

Vel dette med å slippe å bruke alle kablene kan diskuteres da,som regel går alle med,men det positive er at de er sleevet fint og det NEGATIVE er at de er utrolig korte,ja hovedstrømskabelen er vel bare ca 30 -35 cm det vanlige er rundt 50 cm, så med et tower blir det problemer.

Snakket med produsenten og de lovet å endre dette så på de som kommer i neste produksjon skal ha 65 cm, men det blir vel en stund til de kommer til Norge.

Ellers er den stille og grei og har et meget pent utseende, har ikke fått testet den noe serlig enda :)

Lenke til kommentar

Vel om du ønsker å stue det bort i et std skap i skrivepulten kan du få problemerda det er ca 10 cm bredere enn et std kabinett,men til gjenjeld så har du jo plass til minst det dobbelte i dette + at disker står skjermet fra varmeutviklingen fra cpu og skjermkort .

Ser flere + enn minus med dette kontra tradisjonelle kabinetter .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...