Gå til innhold

Den lille kjempen (Siste oppdatering 4.12.05)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempeimponerende.

Ble skikkelig overrasket over hvor lite kabinettet egentlig er.

 

Når det gjelder viftehullet i fronten, den med Cromelist, så syntes jeg skjøten ble stygg.

 

Rheobusen ble nydelig, har en slik selv, bare ikke modifisert. For det er en Sunbeam Rheobus?

 

Gleder meg til fortsettelser, du leverer stor sett gode resultater, om jeg kan si det. :)

Lenke til kommentar
Har du noe live bilde? :dribble:

5176694[/snapback]

 

Er ikke sikker på hva du mener her,kan jo selvfølgelig ta et bilde men tanken er jo avbildet lengre opp på siden og at niplene og den delen lyset skal festes i er for små er vel ikke noe å ta bilde av. :)

5178801[/snapback]

Altså et bilde i real life/virkeligheten.

Lenke til kommentar

Jeg melder meg som interessert jeg, i alle fall :)

 

Gjerne med vannkjøling i topp! Er mange som setter pris på godt håndtverk, men som i mitt tilfelle mangler utstyr og plass, ja, og det med tid da..

 

Så da vet du det, Snekker'n, du kommer ikke til å mangle interessenter på dette prosjektet her heller. Jeg har bare tre hdd'er foreløpig, men jeg liker dual-chamber løsningen, jeg sliter med litt varmeutvikling i mitt Tt Shark..

 

EDIT: Har siklet litt på disse kabinettene før, men dette begynner å ta av helt.. Hvor mye kommer du til å selge for? :whistle:

Endret av tore_v1
Lenke til kommentar
Jeg melder meg som interessert jeg, i alle fall :)

 

Gjerne med vannkjøling i topp! Er mange som setter pris på godt håndtverk, men som i mitt tilfelle mangler utstyr og plass, ja, og det med tid da..

 

Så da vet du det, Snekker'n, du kommer ikke til å mangle interessenter på dette prosjektet her heller. Jeg har bare tre hdd'er foreløpig, men jeg liker dual-chamber løsningen, jeg sliter med litt varmeutvikling i mitt Tt Shark..

 

EDIT: Har siklet litt på disse kabinettene før, men dette begynner å ta av helt.. Hvor mye kommer du til å selge for?   :whistle:

5184804[/snapback]

 

Kommer helt ann på hva som er med i salget,vifter,viftestyring radiator osv, men det kan eventuelt tas på PM.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Lyst til å fortelle om de nye prosjektene også? Eller er du opptatt med den lille kjempen?

5188015[/snapback]

 

Vi får ta det når det kommer,det blir uansett ikke påbegynt før dette er ferdig, det er også eneste grunnen til at jeg selger dette (om jeg selger da) blir litt dyrt og sitte med mange kabinett .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...