Gå til innhold

Den lille kjempen (Siste oppdatering 4.12.05)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.microplex.no/product.aspx?pid=YY0430BB&mcat=c438

 

kabinettet ble satt ned i pris idag!

 

Edit2: det må ha vert en feil hos microplex ei stund for da jeg la ut linken lå det til 1295,- kr

 

Edit: ønske seg til jul

5221121[/snapback]

 

det du har linket til er jo et annet en snekker'n sitt....

5252246[/snapback]

 

ja jeg linket til "storebroren" som er litt større

Lenke til kommentar
Jeg ser to runde gummi ting rundt ledsene på viftestyringen, er dette bare random gummiringer?

5256298[/snapback]

 

 

Det er en slik viftestyring jeg har plukket fra hverandre og brukt, som du ser er ledsene på denne festet i sorte plastholdere, så de har jeg benyttet, borret ut nøyaktige hull slik at de passet .

 

41.jpg

Lenke til kommentar
hmm,får man plass til en stor luftkjøler tro? en big typhoon feks

 

 

EDIT: hva er egentlig de to stengene med fult av plastikk spor i hovedkort delen til mon tro?

5262679[/snapback]

 

Den plastdelen regner jeg med har noe med serverkort å gjøre,jeg har imidlertid fjernet den .

Skal vel ikke være noe problem med en luftkjøler vil jeg tro,det er jo samme plassen her som i et vanlig kabinett.

Lenke til kommentar
@ Snekker'n

 

du sier det er plass til orginalt 8 disker. men hvis du velger å bruke diskettstasjons ramma til hdd'er, vil det ikke da være plass til enda to til?

5264350[/snapback]

 

Det stemmer tar du i bruk den har du plass til 10 stk og kjøper du en slik i tillegg så har du 14 stk .

 

9.jpg

Lenke til kommentar
snekkern,hvordan fjerna du den serverkort saken? prøvd å bikke litt på den med en skrutrekker men det sitter som sveisa

5265883[/snapback]

 

Den er punktsveiset oppe og nede, så enten må du ha en tynn meisel å kakke den løs med eller så tar du enkelt en tang og klipper den av på midten. Da er det bare å bende den frem og tilbake så løsner den .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...