StarGazer Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Hei Laget meg en warrior, og er nå lvl 40 og skal begynne litt med instancer. Regner med at jeg skal tanke da, og lurer litt på hva våpen som er best for dette?Og om de har noe å si i det hele tatt. Har 31 poeng i arms nå, og 5% extra til axe crit, så vil gjerne holde meg til axes. sett litt på denne: http://www.thottbot.com/?i=5468 Noe bra for en lvl 40- ca 50 tank? Takk
StarGazer Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Skrevet 25. oktober 2005 " - The purpose of a Journey is not the destination, but the journey itself - " Noen andre med et svar?
TRS Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 vil nå egentlig si av personlig erfaring at våpen ikke er så viktig for tanking, som for å gjøre skade, du skal tross alt i hovedsak holde mobs på deg mens de andre gjør mesteparten av skaden, så jeg vil si at den øksa er helt grei. Er selv lvl49 for tiden og tanker helt fint med bonesnapper (mace) + Aegis of Stormwind, har 26 fury og 14 arms slik det er nå. Senere er kanskje litt protection spec å foretrekke, spesielt for MC osv vil jeg tro, men ikke like viktig i medium level og lavere instanser
MoFFaSSa£ Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Man klarer seg fint uten protectioan spec. Selv i mc. For en av de større guildene på serveren min(Sheep) har ikke main tanken i mc noe protction. Men i bwl er det sikkert mye viktigere når man kommer seg dit.
Solid Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Den øksa er world drop da Gå for denne du, den bruker jeg nå Ravager
holst84 Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 kom deg til 60 du. 5060112[/snapback] Jeg må le... Du motsier deg litt. Du sier han må komme til 60. Akkurat som at veien dit ikke betyr no. Mens siggen din sier: I quote The purpose of a Journey is not the destination, but the journey itself Og jo det er viktig at Tanken er god også før lvl 60^^
aspyr Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Den øksa er world drop da Gå for denne du, den bruker jeg nå Ravager 5060557[/snapback] Altså, hvem tanker med twohand egentlig?
Killer_DT Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 HA! ja hvem tanker med two-hander... Hadde en litt ekkel opplevelse her for noen uker siden. Mitt guild slo oss i lag med et guild som heter Egoists for å gjøre MC. Når vi kom til Lucifron så finner plutselig en av tankene ut at han tanker bedre med two-hander fordi han gjorde mer damage og holdt derfor aggro bedre. DVS vi tror ihvertfall at det var det han sa. Det viste seg at Egoists var et russisk guild! Halvparten av dem kunne tilfredstillende engelsk. Jeg får Py bare av å tenke på russiske wow spillere.
Shicca Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Den øksa er world drop da Gå for denne du, den bruker jeg nå Ravager 5060557[/snapback] Til tanking? Når ble tanking med 2-handed en super idé? Og bare bruk et svada våpen til så lenge. Farme etter worlddrop items er useless anyway. Straks Zul'Farrak på deg, og da er jo Ripsaw tilgjengelig via bossdropp. Skal du kun kjøre Axe, er mitt neste stalltips på øks Tooth of Eranikus i Sunken Tempel. Tilslutt Bone Slicing Hatchet fra Stratholme. Derimot bruker svært mange Thrash Blade fra quest i Maraudon (Drepe Princess) helt til Stratholme/Scholomance/BRS instansene...
Champ Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 http://www.thottbot.com/?i=35823 fra DM er et ypperlig tankevåpen før man får seg quel'serrar eller lignende. http://www.thottbot.com/?i=5818 kan også være verdt noen kroner selv på level 60 på tankevåpen teller så og si bare statsene, for å bevise dette for folk i guildet som maste om annet så tanket jeg lucifron med http://www.thottbot.com/?i=7310 uten videre problemer
GRendal Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 (endret) Den øksa er world drop da Gå for denne du, den bruker jeg nå Ravager 5060557[/snapback] den øksa der er dårligere enn WW du får på level 30. I tillegg har den den mest irriterende proccen i spillet. Bonebiter er mye mye bedre Jeg ler hver gang jeg ser en Warrior med Ravager Endret 11. desember 2005 av GRendal
V-by Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Til tanking er det ikke damagen som gjelder, ikke så mye ivertfall. Bruk en 1h øks/sverd/mace og et skjold... er du i raid gruppe, der du ikke er MT, så går det fint ann å bruke 2h, og bare skifte fort over til 1h og skjold hvis nødvendig.
GRendal Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Til tanking er det ikke damagen som gjelder, ikke så mye ivertfall.Bruk en 1h øks/sverd/mace og et skjold... er du i raid gruppe, der du ikke er MT, så går det fint ann å bruke 2h, og bare skifte fort over til 1h og skjold hvis nødvendig. 5281131[/snapback] fra 50 og oppover er dette tilfelle. Kjørte selv 2h med sweeping strikes og Whirlwind i BRD når jeg var på den levelen, gikk ypperlig det. hadde vel 55% av party damage eller noe
Choo Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 kom deg til 60 du. 5060112[/snapback] Jeg ler hver gang jeg ser en slik dum kommentar og det hjelper ikke når personen har en helt anen "mening" skrevet i signaturen sin.
GRendal Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 kom deg til 60 du. 5060112[/snapback] Jeg ler hver gang jeg ser en slik dum kommentar og det hjelper ikke når personen har en helt anen "mening" skrevet i signaturen sin. 5282451[/snapback] var litt arrogant svar av meg, enig der. men akkurat hva du bruker som warrior i pvE inntil 55-60 har ikke så veldig mye å si...
Loeve Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Å tanke med two-hander opp til BRD/LBRS går helt fint, så lenge tanken gjør tingene nogenlunde riktig. Det er viktigere at tanken greier å holde et godt overblikk over kampen og trekke aggro til rett tidspunkt enn at han bruker et superimba våpen a lá Quel'Serrar til å tanke med.
likferd Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Jeg og 3 andre gjorde det i scarlet siden i stratholme. To warriors med 2h, en druid og en prest. Tok alt av trashmobs med sweeping strikes, cleave og whirlwind.
anon12234 Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 2hander funker på bosser som onyxia og kanskje rag. tanke med 2h før lvl 40 funker også greit i noen instancer. men som oftest er det best med 1h og skjold
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå