Gå til innhold

Den Store AMD DC Opteron oc tråden


Anbefalte innlegg

min opteron 165 kjøpt mars 06 med stepping CCBWE 0551 WPMW, klarer maks litt over 2.6ghz, har prøvd å øke volt, men til ingen nytte. klokket på et Asus A8N32-SLi. tror HTT skal klare oppi 330 på dette kortet. min kjører nå stabilt på 326x8 som tilsvarer 2608mhz

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
CCBWE-chiper er dårlige klokkere på luft, så at hans chip ikke er bedre er langt fra noen sensasjon.

 

det er riktig.. er vel rundt 2.6 som er grensen ved CCBWE på luft. leste meg frem til dette da jeg drev på.

 

http://www.amdgeeks.net/steppings/OSA165DAA6CD

 

her er en (om kansje gammel) tabell over forskjellige steppinger.. CCBBE ser ut til å være en god klokker

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

ut i fra signaturen din så ser det ut til at en lørdagskveld for deg involverer en tube kjølepasta og x antall tiner i bios :p

 

men nice fsb på den 180 optyen. hvilket hk bruker du?

 

litt info om kjølesystemet ditt hadde også vært fint.

 

og til slutt et tips. du burde få inn noen skilletegn i signaturen så den blir litt lettere å lese. f.eks. denne: |, eller - kanskje?

Lenke til kommentar
ut i fra signaturen din så ser det ut til at en lørdagskveld for deg involverer en tube kjølepasta og x antall tiner i bios :p

 

men nice fsb på den 180 optyen. hvilket hk bruker du?

 

litt info om kjølesystemet ditt hadde også vært fint.

 

og til slutt et tips. du burde få inn noen skilletegn i signaturen så den blir litt lettere å lese. f.eks. denne: |, eller - kanskje?

 

Maks tillatte linjer i sigget er 4, så har ikke plass til mer. Den var ryddigere en gang i tiden, men ble bedt om å endre det :p

 

HK er DFI Venus, kjøling er Zalman CNPS 9500LED.

Lenke til kommentar

hos meg har du bare 3 linjer, og det er i 1280*1024, så det går nok veldig bra.

 

edit: sku det gå gæli så bare legg skylda på meg ;)

 

btw, kan være lurt å da backup av infoen om du endrer på det da, i tilfelle det blir sletta.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...