Gå til innhold

F.E.A.R. release 18okt

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har bestilt dette samen med Q4 fra CDONfor noen uker siden, gambler på at eg fått det på tirsdag :D Hadde vert litt nais,siden eg har fri på onsdag--> ei lang og ekkel natt hadde det blitt da :love:

5008582[/snapback]

Å? noen spess grunn?

Veit ihvertfall at eg skal spille dette spillet på kveldstid med høg og god lyd, bare for å få denne rette fear-effecte`n (tog du an) :innocent:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spillet er faktisk ikke noe skummelt i det hele tatt. Er bare rent action-spill spør du meg. Doom 3 syns jeg var mye mer skummelt, der skvatt jeg noen ganger og.

5013356[/snapback]

Spillte du uten lyd eller med øynene igjen?

Skrevet

Enkelte velger å ikke leve seg inn i spill for å være "tøffe".....

:)

No offense. Har sett det altfor mange ganger, selv om det ikke trenger være tilfelle i ditt tilfelle.

Spille FEAR på onsdag med all grafikk max og lyden på fullt med x-fi lydkort...

*glede seg til orgasmisk opplevelse* :p

Skrevet (endret)

Nei, det er ikke tilfelle når det gjelder meg. Jeg har sitti og spilt spillet alene i mørket med headset, høy lyd og levd meg inn i det. Det har vært actionfylt og intenst, men ikke skummelt eller skremmende.

Og jeg har jo allerede innrømmet at jeg syns Doom 3 var skummelt, så det er ikke sånn, "nei, jeg er så tøff at jeg blir ikke skremt!" ;)

Hadde håpet at FEAR skulle være skummelt, gledet meg til spillet lenge.

Et tips til alle though, spill spillet på en vanskelighetsgrad som gjør det vanskelig nok for deg til at du dør noen ganger. Jeg spilte det først på middels, moderate tror jeg. Det var bare kjedelig, begynte på nytt etter å ha spilt nesten halvveis (tror jeg, enda ikke ferdig) og det var mye fetere med høyere vanskelighetsgrad.

Spille FEAR på onsdag med all grafikk max og lyden på fullt med x-fi lydkort...

Hehe, jeg vet ikke hva slags maskinvare du har, men du kan uansett glemme å spille FEAR med alle innstillinger på max og høy oppløsning, eller, du kan gjøre det, men det kommer ikke til å bli særlig høy grunnet den lave FPS du får.

Jeg så benchmarks av FEAR med dette oppsettet: P4 3.6GHz, 1GB RAM og GeForce7800GTX. Greit nok, det er ikke det beste systemet, kunne hatt bedre CPU og hvertfall 2GB RAM og kanskje 7800GTX i SLI. Men uansett, ikke et dårlig system.

På 1600x1200 med alt på max fikk de i gjennomsnitt 12 FPS. Når de skrudde ned fra 6/8xAA + 16xAF til 4xAA + 8xAF fikk de i gjennomsnitt 27 FPS, så det hjalp jo litt da.

Men det sier litt om hvor mye FEAR krever... Det er en veldig tung motor spillet bruker. Men alle har jo også sin egen oppfatning om hva som er spillbart da, sett kompiser som sier "Hey, det går dritbra jo, helt flytende!", når de spiller på 20 FPS.

Endret av BTK
Skrevet

Noen som har sett FEAR benchmarks med X2 cpu's \ FX cpu's?

BTK: rimelig krevende ass, når et såpass rått system med det nyeste skjermkortet ikke klarer mer enn 12fps i 1600x1200 max.. :ohmy:

Skrevet (endret)
Noen som har sett FEAR benchmarks med X2 cpu's \ FX cpu's?

BTK: rimelig krevende ass, når et såpass rått system med det nyeste skjermkortet ikke klarer mer enn 12fps i 1600x1200 max.. :ohmy:

5014566[/snapback]

Det er ihvertfall sinnsykt tungdrevent

Kjørte en liten test selv istad.

Dette er med max på alt av innstillinger, å highest quality i driveren. Oppløsningen er selvsagt 1600x1200

Oppsettet står i signaturen, men for di som er late:

Dothan @ 2.85GHz, 2GB RAM å 7800GTX @ 500/1400

Endret av JimRamse
Skrevet

Alene hele tiden.

Det gis et inntrykk om at du er med et highly trained 1337 team, men de blir skutt i fillebiter uansett hvor de går. :)

-TwiiK

Skrevet

Synes heller ikkje at det er like skummelt som Doom3, trur det har noko med at når det er skummelt så blir eg ikkje skada og alt går bra. Mens i Doom3 så kom det ein hellknight og drepte meg på 1 sekund :p

Blir meir skummelt når ein går rundt og er faktisk redd for å dø :)

Skrevet

Syntes fear er skumlere. doom3 har den typiske svett av demonen som kommer ut av en boks. svatt bare de første bretta, etterhvert ble jeg vandt til det.

fear spiller mer på psyken.

Skrevet (endret)

Er jammen kresen på AA det spillet ja :ermm: Merker bra forskjell i flyt med og uten vil eg si ;)

EDIT: JIPPI Quake4 er sendt fra cdon, så DET får eg ihvertfall på fredag :w00t: Får ikkje spilt det så mye sidend et er full fest da :tease:

Endret av Mala
Skrevet

Har bare spilt bittelitteranne, men har fått intrykket av at jeg faktisk er spesial konstruert av han fettem eller hva han het. Akkurat som om han kunstig befrukta en dame og resultatet ble meg, med spesielle gener og slikt, akkurat som de vi kjemper imot. Har også fått følelsen av at jeg har drept mine lagkompiser et par/3 ganger her nå, selvom det liksom skal være hu skumle jenta....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...