Gå til innhold

Futuristisk kabinett fra NZXT


Anbefalte innlegg

Det kan faktisk se ut som de har løst en problemstilling mange kabinett fabrikanter har hatt ved å montere disker på tvers.

 

Dette kabinettet har montering av disker på tvers , men rammen har store hull over diskene.

Dette gjør at 120mm viften som står foran er i stand til å frakte vekk den varme luften som diskene produserer. lovende.

Gleder meg til å se dette testet.

 

lexInside1.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm, kjølehull i taket og greier. er slikt som bare venter på å få noe stappa nedi seg på lanpartys det. er jo klassisk at en stabler alt og litt til oppå tårnet da. husker jeg og en kompis som hadde kansje 2 lag med battery og andre energidrikker oppå mitt gamle grå...

 

men men, jo mer jeg leser om boksa jo mer virker den spennende. om den bare hadde kommet uten "glassdør"...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
hmm, kjølehull i taket og greier. er slikt som bare venter på å få noe stappa nedi seg på lanpartys det. er jo klassisk at en stabler alt og litt til oppå tårnet da. husker jeg og en kompis som hadde kansje 2 lag med battery og andre e

 

Ja, hull i taket på kassen er egentlig en uting. Jeg har et LePont kabinett med hull i topplokket, og på trange studenthybler er det ikke alltid like lett å forene kaffe eller lignende drikker med aktiv nerding. Første gangen jeg fikk kaffe ned i det hullet så var det mye, det ramlet på skjermkortet og jeg fikk fine psykadeliske farger. Andre gangen var det bare et par dråper, og disse ser det heldigvis ut som at viften har klart å slenge til sides for elektroniske deler. Enten det eller så har datamaskinen min blitt immun mot kaffe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...