Gå til innhold

TES: Oblivion 20min. gameplay video her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ett par ting som jeg ikke likte i videoen, men blir forhåpentligvis en annen opplevelse når man spiller det selv.

Til opplysning er denne videoen fra Mai 2005, og utviklingen av spillet stoppet for ca en måned siden, den siste måneden har gått med til "polering og finpussing" av spillet (bugs etc). Så tror en god del "feil" og andre ting har blitt rettet kraftig opp ;)

Lenke til kommentar
The file you requested is no longer available.... bla blabla

 

Noen som vet om andre linker som funker? Jeg skjønner ikke svensk og jeg finner ikke noe download server på gamershell.. (!)

 

Edit fant det, mye lettere og enklere med denne tyske siden her: Oblivion lost 120min here! Keep it simple stupid!!

 

Edit 2: Omg..! "King: ... I know your face, ive seen you in my dreams" Im sold!! Når kjem spelet?! :DDD!! Wee!

Endret av -Dreamer-
Lenke til kommentar

EDIT: Nevermind. Glemte at jeg ikke hadde Codec'en installert på denne maskinen. Det virker fint nå. :)

--------------------------------------

Ikke helt på høyden idag... Jeg får bare lyd og ikke bilde i Media Player, den sier at filen er en Audio-fil. Har lastet ned både fra den tyske og svenske siden, men begge filene gir samme resultat.

 

Noen som har tips til hva som er feil? Media Player er siste versjon...

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Nermest ALT fungerer i VLC! Bruker bare det jeg. Men skulle ønske det hadde vært en liste-funksjon i VLC da. Litt kjedelig å åpne hvert enkelt klipp og musikk.. :(

VLC har jo playlist

 

 

under View -> Playlist

 

eller trykk ctrl+P

 

uansett denne vidoen... :dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::love::love::dontgetit::dribble:

Wow! Seriøst!?? Hvorfor har jeg ikke funnet ut det før mon tro? :hmm: Kanskje det er fordi jeg er STUPID!!? Ok, nok idioti fra min side.

 

Fint spill! Glede meg mye jeg ja! :w00t:

Lenke til kommentar

YES! SÅ JÆVLIG BRA! Hører dere remake'n av Morrowind-themet i begynnelsen der? DEILIG! :love:

 

EDIT: Har sett hele filmen nå. Bortsett fra noen skrøpelige animasjoner (grunnet det faktum at de har filmet det i en uferdig BETA) ser alt ut til å være plettfritt, rett og slett. Det ser ut som at det er de aller færreste ting man faktisk IKKE kan gjøre.

Blir utrolig morsomt å kunne snike seg inn i butikker på nattestid og stjele utstyr der mens folka sover. Eneste spillet jeg kan komme på som har samme ordninga er vel Ultima VIII (mange spill muliggjør stjeling i hus på nattestid, men ikke på samme måte).

 

Dette skal bli deilig. Får håpe at jeg ikke setter dama på side for dette spillet da. :no:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...