Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Navn: Turambar

Rase: Orc

Server: Ravencrest

Guild: Hidden agenda

LvL: 60

Beste instance: hmm, skjønner ikke helt det spørsmålet, men jeg har vært i BWL hvis det er den vanskeligste du mener.

 

Elemental/resto (instance heal bot)

 

5 EF deler og fint ragnaros skjold. aurastone hammer osv. Skal se om jeg gidder å slenge opp allahazam profil :)

4924116[/snapback]

Denne shamanen er nå min, speccet enhancement med Draconic Avenger, 0/31/20 Stormstrike. Var Ele/Resto med denne selv, 30/0/21. Har gear til begge deler, så er ganske morsomt. Har 7/8 EF, 4/8 TS, Red Dragonscale Protector.

Lenke til kommentar
Navn: Turambar

Rase: Orc

Server: Ravencrest

Guild: Hidden agenda

LvL: 60

Beste instance: hmm, skjønner ikke helt det spørsmålet, men jeg har vært i BWL hvis det er den vanskeligste du mener.

 

Elemental/resto (instance heal bot)

 

5 EF deler og fint ragnaros skjold. aurastone hammer osv. Skal se om jeg gidder å slenge opp allahazam profil :)

4924116[/snapback]

Denne shamanen er nå min, speccet enhancement med Draconic Avenger, 0/31/20 Stormstrike. Var Ele/Resto med denne selv, 30/0/21. Har gear til begge deler, så er ganske morsomt. Har 7/8 EF, 4/8 TS, Red Dragonscale Protector.

5974322[/snapback]

 

Funker Stormstrike macroen enda?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284
Sitter å fundere på å gå over til enchament talents, er full elemental nå.

Går vel fortere å lv med enchament?

5977880[/snapback]

 

Ja, jeg vil påstå det. Med elemental bruker du mana til å drepe mobs med, så må du ha pause.

 

Med enhancement specc bruker du nesten bare mana på lightning shield, evt. spell interupt, og heal på slutten av kampen.

 

Personlig synes jeg det går mye fortere med enhancement specc enn elemental.. Og ja jeg har prøvd begge(var full elemental specc i 45min så respecced jeg tilbake igjen)

Lenke til kommentar
Sitter å fundere på å gå over til enchament talents, er full elemental nå.

Går vel fortere å lv med enchament?

5977880[/snapback]

 

Ja, jeg vil påstå det. Med elemental bruker du mana til å drepe mobs med, så må du ha pause.

 

Med enhancement specc bruker du nesten bare mana på lightning shield, evt. spell interupt, og heal på slutten av kampen.

 

Personlig synes jeg det går mye fortere med enhancement specc enn elemental.. Og ja jeg har prøvd begge(var full elemental specc i 45min så respecced jeg tilbake igjen)

5980072[/snapback]

 

Da respeccet jeg til Ech/Res. Alt da er å finne seg en god 2 hands mace eller axe.

Noe råd om hvor jeg kan finne en bra en uten å kjøpe på AH ?

Lenke til kommentar

Tja, Stormstrike resetter sving-timer i stedet for å gi deg ekstra angrep ala Sinister eller Mortal strike, men man kan utnytte dette til å gi deg selv TO angrep ved hjelp av den tidligere nevnte Stormstrike-makroen :) Så, ved å time feil får man fremskyndet angrep med 0,1 sekunder(=waste) eller så kan man spare inntil 3.8-3.8 sekunder ved å bruke rett etter at du allerede har slått. ved hjelp av macroen kan man slå TO ganger rett etter første treff :D

Lenke til kommentar

/script SpellStopCasting(); ClearTarget(); TargetLastEnemy(); CastSpellByName("Stormstrike"); AssistUnit("player");

 

du må ha på "attack on assist" i options(interface tror jeg). Etter første angrep har landet så bruker du macroen (fra hotbar selvfølgelig). i 95% av tilfellene proccer du windfury, får du crit = død clothie (med litt gear da). Jeg har MC + AQ20 gear, ~550ap og 23-25% crit (Draconic Avenger / TuF)

Lenke til kommentar

Moro å være DPS shammie, men i de fleste tilfeller forlanger guild som raider i MC og andr 40-manns instancer at man speccer enh/restro, og har ManaTideTotem. Vet flere guild la shamans specce om til det de har lyst etter en stund, når et guild har MC og onyxia på "farm" og alle i raidene har så mye epix at mana tide ikke er er noen vits, og shamanene selv ikke går OOM når de skal heale og ellers fungerer som de skal i raidene.

 

Talent-treet er så idiotisk lagt opp at man må ha 37 poeng i restro for å være en brukbar instance healer (MTT, ILHW, NS og Purification). Burde vært mulig med 31, så en kunne hatt 20 i noe annet "moro" :D Blir uansett spennende og se hva som skjer i 1.11 patchen. Burde jo kanskje være mulighet for bedre hybrid build hvor en både kan være en brukbar PvE og PvP spiller?

 

Spiller for tiden en orc shaman lvl 60 som raider i MC og Onyxia's hule for det meste. Neste stopp er BWL :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
/script SpellStopCasting(); ClearTarget(); TargetLastEnemy(); CastSpellByName("Stormstrike"); AssistUnit("player");

 

du må ha på "attack on assist" i options(interface tror jeg). Etter første angrep har landet så bruker du macroen (fra hotbar selvfølgelig). i 95% av tilfellene proccer du windfury, får du crit = død clothie (med litt gear da). Jeg har MC + AQ20 gear, ~550ap og 23-25% crit (Draconic Avenger / TuF)

5995645[/snapback]

Haha! :D Så bra den der funket! Har ikke testet så mye, men får jeg virkelig 2 ekstra slag? Altså nesten 3 slag på en gang?

Lenke til kommentar

Helt riktig Øyvind, følger du oppskriften får du 3 slag innen 2-3 sekunder (som alle can procce wf). :D du kan teste med rockbiter eller uten buff for å "kontrollsjekke" at den funker som den skal. Sett på attack, løp/gå mot mob, så fort du har slått en gang, bruk macro = 2 extra angrep. Funker dårlig hvis du har høy ping forresten.

Lenke til kommentar

Nye shaman talenter?

 

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...97841&p=1&tmp=1

 

Link til de nye talentene:

 

http://members.home.nl/wooz/nert/

 

General Changes

 

Parry

Now a class ability by default.

 

Beneficial Totems

All "buff" totems, except for grounding, poison cleansing, diesease cleansing, tremor, mana spring, mana tide, and healing stream now have a "pulse" that puts a 10 second buff on all affected group members. This is similar to how windfury totem currently works. In addition, all buff totems (excluding the ones listed above) have a three minute duration by default. These changes should make totems easier to use in PvE raids, and actually usable in PvP encounters. If the totem expires or is killed, these buffs do disappear, but the buffs are not removed right away when you leave the radius of the totem. To reapply the buff, you have to return to the totem's range. Also, the totem doesn't vanish when you die, but instead remains in its place and continues to buff people in their radius until it expires or is killed.

 

Earthbind Totem

Mana cost increased to 4% of your base mana. This results in about a 20-30 mana increase in cost at level 60.

 

Grounding Totem

Mana cost increased to 6% of your base mana. Grounding Totem no longer absorbs ticks from DoT's. This results in the totem costing a little over 100 mana at level 60.

 

Sentry Totem

Design change. This ability will now work like the human racial trait "perception" with a five minute cooldown. When activated, it allows you and all group members within its radius to have a much better chance to detect stealthed enemies that approach. Totem duration is half a minute, costs 10% of base mana.

 

Stoneskin Totem

Design change. The final rank now increases your group's defense skill by 20, if they are within 45 yards of the totem.

 

Flametongue Weapon

This weapon buff's damage is now increased by 35% of your +spell damage gear. If you have 100 +spell damage gear on, your flametongue weapon on a 3.5 speed or slower weapon will be 35% higher. The benefit from +spell damage gear scales down accordingly as the damage already does with your weapon speed.

 

Spell Surge Totem

This new fire totem would be available to all Shamans at level 54. It would add up to 40 spell damage to your group's casting.

 

Healing Stream Totem (Rank 5)

Costs 200 mana, lasts 12 seconds. Restores 400 health to each party member over the duration, one minute cooldown.

 

Mana Spring Totem (Rank 4)

Costs 150 mana, lasts 2 minutes. Restores 10 mana every 2 seconds, for a total of 900 mana restored over 3 minutes.

 

Håper dette stemmer! I så fall får shammys en real buff :D:dribble:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Du bør kanskje lese tråden skikkelig først :p

 

"talent calculator that shows the suggested changes in pictoral form" står det. Altså, den er basert på forslag fra folk på forumet der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...