Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, jeg tror nok svært mange av de som syter, har fått en saftig Windfury-proc rett i fleisen. Oppgradert rank 4 WF blir 811AP i tillegg til det man allerede har, og på level 60 er ikke 1000AP uvanlig. Bland dette sammen med en Reaper og litt crit-gear, så er ikke et hit på 1200+ uvanlig. Alle tre treffene kan critte, og hvis dette igjen aktiviserer Flurry og får Reaperen ned fra 3.8 til 2.66, kommer neste hugg temmelig fort. Spe på med Frostshock for ekstra skade og snaring. Har man Strength of earth-totem ute, legg til 120-140AP, og med Grace of air-totem øker critsjansen med ~3%. Er man orc, putt på Blood fury for ekstra AP i 15 sekunder.

 

Alternativt har folk fått spells earthshocket eller grounded, blitt frostshocket eller earthbindet når de prøvde å kite, sett shamanen gå fra 10 hp til 100% på 0,svisj.. eller noe sånt, kanskje? PW: Shield og PW: Fortitude fjernet med én Purge? På level 60 er det rundt 1200 hp mindre man trenger å slå seg gjennom, og det koster den nette sum av 10% base mana. Hvis noen slår, skyter eller kaster magi på deg, tar de også rundt 600-700 skade fordelt på 15 sekunder eller så.

 

Så har man self-res hver time, ressing av andre, healing, gåing på vann, 10 minutter under vann uten å drukne, 140% walkspeed på level 20.

 

Ikke den dårligste klassen å velge, spør du meg.

Lenke til kommentar

Min shammy

Player Name: Holypanzer

Rase: Orc

Guild: Restyle (Shaman class officer :D )

 

Best instance Molten Core atm :p

Realm Dunemaul

Level 60

 

Buildet mitt har jeg satt opp selv og jeg må si det er det beste jeg har prøvd (Jeg har prøvd mange shammy builds :p)

 

Buildet passer både PvE og PvP

 

Enhancement

Ancestral Knowledge Rank 5

Improved Stoneskin Totem Rank 3

Improved Ghost Wolf Rank 2

Two-Handed Axes and Maces Rank 1

 

Enhancement Total: 11

 

Restoration

Tidal Focus Rank 5

Improved Reincarnation Rank 2

Ancestral Healing Rank 5

Eventide Rank 5

Combat Endurance Rank 1

Improved Lesser Healing Wave Rank 5

Tidal Mastery Rank 5

Improved Mana Spring Totem Rank 5

Nature's Swiftness Rank 1

Purification Rank 5

Mana Tide Totem Rank 1

 

Restoration Total: 40

 

Total

Total Points Spent: 51

Level Required: 60

 

 

Min mening om shaman er gøy:

 

Shaman er ikke gøy før du er lvl 60 og raider i MC evntuelt BWL.

Jeg kjedet meg sinnsykt for å levle opp min shaman, men da den ble lvl 60 ble det straks mye morsommere. :thumbup:

 

Det var vel alt :w00t:

Lenke til kommentar
Hvorfor sies det at Shamans er overpowered? Har aldrig hatt en skikkelig kamp mot en Shaman i rundt samme lvl

5473270[/snapback]

 

etter snart 12 måneder som shaman (9-10 på lvl 60) skjønner jeg enda ikke det der jeg heller.

5474363[/snapback]

 

så lenge du dreper det meste annet er det balanced vet du >=)

Lenke til kommentar

Name: Vuggum

Rase: Tauren

Level: 60

Guild: MoX (shaman class leader)

Server: Ragnaros

Build atm: 0.11.40 (ikke spør :p)

 

Er litt lei shamanen min for tida, har vert resto hele tiden siden lvl 58(juil05) , kanskje på tide å ta seg en pvp uke med elemental build elns

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Har tenkt å begynne på igjen med WoW i dag og spille litt av og til, og har kommet frem til at jeg har lyst å lage meg en shaman.

 

Så hvilken rase bør jeg velge!?

Syns kanskje troll ser tøffest ut, men det er vel kanskje Tauren som er best siden de har Warstomp?

Lenke til kommentar
Har tenkt å begynne på igjen med WoW i dag og spille litt av og til, og har kommet frem til at jeg har lyst å lage meg en shaman.

 

Så hvilken rase bør jeg velge!?

Syns kanskje troll ser tøffest ut, men det er vel kanskje Tauren som er best siden de har Warstomp?

5490824[/snapback]

 

Orc er best, og ser fetest ut i bra mailarmor.

Lenke til kommentar

Orc: AP-buff med 3m cooldown, 25% stun-resist, +5 axe.

Troll: Berserking med 3m cooldown (slår/kaster magi kjappere jo mer du er skadet).

Tauren: War stomp, 2 sec stun, avbryter spellcasting, samt +5% hp.

 

War stomp er kjekt til å avbryte spellcasting og få inn en Lesser healing wave, men jevnt over vil jeg si at orc er bedre. Stunresist er knakende bra, spesielt mot rogues, AP-buff gir ekstra dps i 15 sekunder, og +5 til axe gjør at du treffer som om du skulle vært ett level høyere enn du er.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...