Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var nettopp det jeg gjorde i begynnelsen. Enchantment til 2h, resten (15-16 talentpoeng) i shocks. Greit nok at man kan hoppe over til Elemental etter man er ferdig med Enchantment, men personlig vil jeg heller spare mana til noe jeg har mer bruk for, healing etter en kamp, evt. strength/agility-totem.

 

Med full Enchantment-spec gjør man syk skade uansett om man er tom for mana eller ikke.

Lenke til kommentar
Det var nettopp det jeg gjorde i begynnelsen. Enchantment til 2h, resten (15-16 talentpoeng) i shocks. Greit nok at man kan hoppe over til Elemental etter man er ferdig med Enchantment, men personlig vil jeg heller spare mana til noe jeg har mer bruk for, healing etter en kamp, evt. strength/agility-totem.

 

Med full Enchantment-spec gjør man syk skade uansett om man er tom for mana eller ikke.

5000560[/snapback]

 

Det heter ENHANCEMENT ikke Enchantment :)

 

Jeg har en 21/30/0 build. Veldig bra DPS :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Driver å levler en shaman og har tenkt å gå for denne builden:

 

Saved Template

 

Class: Shaman

Level: 60

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Elemental Combat Talents (5 points)

 

 

Concussion - 5/5 points

Increases the damage done by your Shock spells by 5%.

 

 

 

Enhancement Talents (24 points)

 

 

Ancestral Knowledge - 5/5 points

Increases your maximum Mana by 5%.

 

 

Improved Ghost Wolf - 2/2 points

Reduces the cast time of your Ghost Wolf spell by 2 second.

 

 

Thundering Strikes - 5/5 points

Improves your chance to get a critical strike with your weapon attacks by 5%.

 

 

Improved Lightning Shield - 3/3 points

Increases the damage done by your Lightning Shield orbs by 15%.

 

 

Two-Handed Axes and Maces - 1/1 point

Allows you to use Two-Handed Axes and Two-Handed Maces.

 

 

Flurry - 5/5 points

Increases your attack speed by 30% for your next 3 swings after dealing a critical strike.

 

 

Parry - 1/1 point

Gives a chance to parry enemy melee attacks.

 

 

Improved Windfury Weapon - 2/2 points

Increases the Attack Power bonus of your Windfury Weapon effect by 22%.

 

 

 

Restoration Talents (22 points)

 

 

Improved Healing Wave - 5/5 points

Reduces the casting time of your Healing Wave spell by 0.5 seconds.

 

 

Totemic Focus - 5/5 points

Reduces the Mana cost of your totems by 10%.

 

 

Improved Lesser Healing Wave - 5/5 points

Gives you a 75% chance to avoid interruption caused by damage while casting Lesser Healing Wave.

 

 

Combat Endurance - 1/1 point

Allows 10% of your Health regeneration to work while in combat.

 

 

Tidal Mastery - 5/5 points

Increases the critical effect chance of your healing and lightning spells by 5%.

 

 

Nature's Swiftness - 1/1 point

When activated, your next Nature spell with a casting time less than 10 seconds becomes an instant cast spell.

 

 

Satt meg ned og mekket den nå, men er usikker på hvordan den vil bli.. Noen kommentarer?

Lenke til kommentar

Må bare få si en ting til den builden...

Å snakke om en build før du har nådd 60 er helt pointless. Du kommer til å respecce flere ganger underveis, alt ettersom som du kan få det og det talentet i det og det treet...

 

Det jeg synes er rart, er at det ikke finnes noen særlig gode guider som gir deg hjelp med hvordan du skal fordele talentene dine etterhvert som du lvl'er (både med tanke på pvp og pve).

 

Jeg har også NS som slutttalent, og shammien min funker greit til sitt bruk.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

I PvP er en kombinasjon av elemental/enhancement det beste.

Men for leveling/grinding er enhancement best pga mana konservering.

Du kan drepe de fleste mobs med kun melee + lightening shield, og bruker bare mana til å heale deg selv.

Kan grinde så og si uten nedetid om du gjør det sånn. Dreper ikke så veldig fort, men det er ganske effektivt uansett siden du har veldig lite nedetid.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Min shaman:

Player Name: Shamsa

Rase: Tauren (ftw)

Guild: Guildless alt

Best instance: ZF (871 WF crit, 470 WF hit på Ghaz)

Realm: Ravencrest

Level: 49

---

Prest er enklest, bare være klar med purge

---

Jeg går Enhanc/Resto frem til level 60, hvor jeg så skal grinde litt og bytte til 30/0/21 ele/resto. Jeg spiller shaman fordi jeg vil ha en supporterclass og fordi jeg vil ha det moro mens jeg leveller.

Jeg sliter med å finne STR/STA-items og må ofte ta meg til takke med AGI/STA, ikke en dårlig combo egentlig, men jeg vil gjerne ha mer AP.

Enhancment ned til Parry og Imp. WF btw, også Resto ned til Improved lesser healing wave 5/5 og NS.

Har forresten Kang med crusader, og har liggende Lord Alexsander's til level 51. Antar jeg bruker den frem til 60, har ikke sett noe annet våpen som har fanget blikket mitt fra 51-59. Skal forøvrig grinde AV til exalted og vil gjøre det samme med AB, men tar jo så lang tid:( Skal ha minimum rank8 for PvPleggings :D

Endret av Sub-Lock
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...