Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om noen fete filmer med enhancement spec?

Håhå, last ned "Revenge of the Windfury" 1 og 2. Aner ikke åssen build han hadde nøyaktig, men tror det er restoration/enhancement.

 

Anyway:

 

Player name: Jinrash

Rase: Troll

Guild: All Rights Reserved (gikk i oppløsning med en gang, folk fra Frost som laga det. (alter bare på denne charen, så det gjør nada :D)

Best instance: Har ikke gjort så mange med han her, dog, farma RFK masse da.

Realm: Ragnaros

Level: 35

 

Bruker Corpsemaker, det derre RFK-skjoldet (ikke rewarden), og Stalvan's Reaper (elns)

:D

Lenke til kommentar

Har et lite spørsmål om shaman (som dere sikkert skjønner, har jeg aldri vært glad is shamaner):

 

Hvorfor blir jeg nesten alltid disconnected når jeg skal prøve å ganke en shaman? Skulle nærmest tro at de hadde et eller annet spell eller trinket, eller noe annet nasty greier. Sikker på at det bare er bullshit, men det er jo litt merkelig når det skjer gang på gang....

Lenke til kommentar
Hvorfor blir jeg nesten alltid disconnected når jeg skal prøve å ganke en shaman? Skulle nærmest tro at de hadde et eller annet spell eller trinket, eller noe annet nasty greier. Sikker på at det bare er bullshit, men det er jo litt merkelig når det skjer gang på gang....

Det eksisterer kun i dine drømmer.

Lenke til kommentar

Hvem er det som egentlig kan være glad i en Shaman? Shamans er jo en supportclass, og jeg personlig har funnet ut at det finnes mange andre classes som er morsommere å spille enn supportclasses (shamans & paladins). Likevel er det vel mange som føler at de må spille med characteren sin siden de først har fått han/hun til level 60.

 

Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal si. Det har jo vært såpass mange diskusjoner frem og tilbake om at shamans er overpowered eller ikke. Noen ganger må jeg si meg enig, mens jeg andre ganger stiller meg rimelig utforstående til det. Det virker ikke som det er veldig mye juice igjen hos shamanene etter de siste patchene, for de er virkelig lette å slå. Mulig det bare er jeg som har blitt enda bedre i 1on1 pvp'ing, men jeg tviler på at jeg har blitt såpass mye bedre.

 

Akkurat det med windfury må jeg nesten være enig med kritikerene i. Windfury _bør_ gjøres svakere, for slik jeg har opplevd det gjør jo shamaner med en god windfury-weapon-combo alt for god damage til å rettferdiggjøre at de har fluktmulighet (ghostwolf), stun (i hvertfall tauren shamans - som det jo er veldig mange av), healing - og ikke minst god damage output.

Lenke til kommentar
Akkurat det med windfury må jeg nesten være enig med kritikerene i. Windfury _bør_ gjøres svakere, for slik jeg har opplevd det gjør jo shamaner med en god windfury-weapon-combo alt for god damage til å rettferdiggjøre at de har fluktmulighet (ghostwolf), stun (i hvertfall tauren shamans - som det jo er veldig mange av), healing - og ikke minst god damage output.

da sier jeg at palydans er overpowered...

 

WF proccer ikke hele tia, og med et treigt våpen skader det jævlig mye NÅR det proccer, men når det ikke proccer er det like skade som palydans.

Lenke til kommentar
Hvem er det som egentlig kan være glad i en Shaman? Shamans er jo en supportclass, og jeg personlig har funnet ut at det finnes mange andre classes som er morsommere å spille enn supportclasses (shamans & paladins). Likevel er det vel mange som føler at de må spille med characteren sin siden de først har fått han/hun til level 60.

Ja, grunnen til at jeg spiller litt shaman enda er at priest er så gimped i PvP at det er jo helt latterlig.

 

En dag i AB: "heal heal heal, warrior ser meg, kameratene hans tar assists og charge, MS MS MS MS MS MS MS CRIT CRIT CRIT 20000300232300 dmg, execute, die"

Lenke til kommentar

Shaman overpowered? Gi dere...

 

Blizzard burde hvertfall buffe Mana Spring totem, og muligens Mana Tide.

Bloodthirst hadde vært ok det og, men håper først og fremst at de buffer forskjellige "assist totems"

 

Edit: Chain heal trenger buff også.

Endret av Omar
Lenke til kommentar
Hva med Frost Shock da? 600 damage instant, og slower deg også...

Diminishing returns

 

Edit:

 

Dessuten er alle shocks på samme cooldown, har du frostshocka, kan du ikke interrupte spells, dotte, eller slenge på ny frostshock på 6 sekunder (5 med talents)

Endret av dimdal
Lenke til kommentar
Shaman overpowered? Gi dere...

 

Blizzard burde hvertfall buffe Mana Spring totem, og muligens Mana Tide.

Bloodthirst hadde vært ok det og, men håper først og fremst at de buffer forskjellige "assist totems"

 

Edit: Chain heal trenger buff også.

4948319[/snapback]

 

Blizzard har innrømmet at Mana spring totem og chain heal trenger oppgradering. De har også innrømmet at Bloodthirst hører hjemme i spillet, og det vil komme på en eller annen måte :)

 

Blizzard annonserer at shammies vil få "oppgradert" talentene i løpet av de neste patchene; blir spennende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...