Gå til innhold

The LightBox Project updates comming soon :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke noe nytt siden sist? Jeg gler med til neste oppdate :D

 

Vet du hvilket "tema" du skal ha i kassa? Tenkte liksom litt på siden du sa tidligere at fargen på vannet skulle være grønn, og så har du rød plexi i front. Vil det passe sammen?

Nei, venter på noen krom deler som ikke har kommet ennå :no:

 

Front panelet og overall er det siste,, har vært litt stille i dag, har holdt på å bore opp noen muttere og slikt men håper det kan komme i morgen, hvis det gjør det så kommer det vel en update på søndag tenker jeg.

 

Har ikke lyst til å legge ut en halv ferdig update ;)

men hvis det skulle drøye for lenge så må jeg jo finne på noe, kan jo altids bryte av litt og vise noe verktøy hehe

 

 

tja, hadde jeg vært synsk så kunne jeg ha fortalt det men.... he he

vi får vel håper det blir nice looking vel, hvis det skulle skjære seg helt så er det ikke rare jobben å bytte vannet, men tror det vil passe bra jeg , tiden vil vise, er vel egentlig like spent som deg der tenker jeg ;)

 

tema blir blankt og atter blankt med rød plexi og noe extra stæsj, vil helst slippe å blande for mange farger men tror den grønn fargen der vil passe til den røde.

 

Kan jo egentlig ta en test på det, men da må jeg ofre 300 spenn :p

Endret av DJ-Sonic
Lenke til kommentar

Stilig prosjekt dette her! har sett noe lignende på bit tech, som du sikkert har fått inspirasjon fra ;) Stilig med de dusjledningene som sleeving til kabler :love:

 

legger med et bilde av modden jeg synes lignet! kanskje du kan få litt inspirasjon! :thumbup:

Endret av Markussr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...