Gå til innhold

The LightBox Project updates comming soon :)


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Ok slik er ståa for øyeblikket.

 

De ukene som har gått nå har det skjedd en del i mitt privat liv som har gjort at jeg må hatt satt prosjektet litt på hylla (men ikke helt)

intill for et par uker siden, sa fikk jeg igjenn en ny mulighet til å få ferdigt detta prosjektet som jeg har holdt på en stund med. For knappe et par dager siden altså før jeg skulle dra så gjorde jeg en final test av power før jeg skulle sette det inn. Da jeg satte kontakten i den så sa det rett og slett pang, og jeg skjønte mindre ettersom jeg har tatt en test av dette tidligere og det da gikk fint.

 

jeg blei en smule forba.... kan dere si, jeg pella hele greia i fra hverandre og tok en titt på det, og da viste det seg at print kortet (som jeg kaller det) hadde noen brente punkter på undersiden. ergo så måtte det vere en slags fabrikasjons feil i power, jeg viste at jeg ikke hadde loddet noe feil og jeg viste at samtlige deler var beskyttet mot kortsluttning. så ergo, kaputt power og på stedet vil (igjenn)

 

Har nå fått bestillt meg et nytt et så alt håp er ikke ute :)

Så fort dette er i mine hender så vil prosjektet finaly bli ferdigt.

 

Noen som lurer på om jeg er på TG, ja seffers :) men med ei dritt kasse som jeg helst vil gjemme under et bord hehe

 

sitter på rad 12 og plass 1 for de som lurer på det :)

 

 

Ellers så hold øynene åpne, I will be back !!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Hei,

 

jo det er underveis, det har vært noen forsinkelser i fra tyskland ang. mitt power, men sist jeg snakket med nett siden jeg bestillte det i fra så er det vist underveis.

 

dere er ikke glemt :)

 

driver for tiden med å styler opp en volvo 245 med turbo :) noe må jeg jo gjøre mens jeg venter. så fort delen er i hus så kommer det uppdates så det holder.

 

 

Ps. mener ikke å bumpe noe men synest jeg burde svare.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Hei.

 

joda nå er vi i gang igjenn :) har pusset støvet av kassa, delene og power er på vei, er faktisk i norge "ass we speak" så da går vi for full fart framover  :thumbup:

6648699[/snapback]

 

joho, høres bra ut, sitter å venter på plexitoppen til pumpen min "ass we speak" :p

 

Petter

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Hej hej alla barn :)

 

k-orm : ja det stemmer, har hold på med bilen og motor bygge en god stund nå, det har blitt et opphold i casemod senariet pga, flytting og sånn så ja, det har vært stille kan man si. men frykt ikke, jeg er tilbake :)

 

Driver for tiden "Ass we Speak" å gjør ferdig noen resterende deler som det forøvrig vil komme bilder og forklaringer på utover nå. Regner med å legge ut den første updaten til helgen, etter det så er det tut og kjør framover, kommer til å jobbe iherdig for å få denne ferdig nå (like nøye seffers)

 

Har som sagt før alerede forberedt neste prosjekt og kjøpt inn noen få deler på denne, så det blir mye fun utover :)

 

men enn så lenge : shoj hoj :)

Endret av DJ-Sonic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...