Gå til innhold

The LightBox Project updates comming soon :)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Stilig prosjekt dette her! har sett noe lignende på bit tech, som du sikkert har fått inspirasjon fra ;) Stilig med de dusjledningene som sleeving til kabler :love:

 

legger med et bilde av modden jeg synes lignet! kanskje du kan få litt inspirasjon! :thumbup:

Det var vel gjerne det han sa: at han hadde fått inspirasjon av den! det er jo ikke for ingenting at prosjektet heter Orac4

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ligger litt under det som kvalifiserer å bli en etterfølger i mine øyne, men uansett synes jeg ikke det er så viktig så lenge kassa er bra og fin! :thumbup:

hehe nei sant det kanskje men det skal litt tel for å bygge dette og :)

mye små pirk, men min hensikt er ikke å konkurere med hans.

men å bygge en som kanskje er bedre :)

 

men uansett alle har rett til sine meninger :p

Lenke til kommentar
Stilig prosjekt dette her! har sett noe lignende på bit tech, som du sikkert har fått inspirasjon fra ;) Stilig med de dusjledningene som sleeving til kabler :love:

 

legger med et bilde av modden jeg synes lignet! kanskje du kan få litt inspirasjon! :thumbup:

kjempe fint at du du vil gi meg inspirasjon til prosjektet mitt, men kunne du være så snill å ta vekk bildet tror du ?

 

skal ikke bruke andres bilder i prosjektene :no:

 

 

ikke noe vondt ment men tror du skjønner hva jeg mener ;)

Endret av DJ-Sonic
Lenke til kommentar
Hehe:P Har tatt bort bilde nå! ;)  Synes uansett du har gjort et mesterlig arbeid! Har ikke lest hele loggen skikkleig så fikk ikke med meg at du hadde gjort bekjentskap med den modden jeg viste :blush:  menmen..

hey, det gjør da ingenting, kan jo ikke få med seg alt bestandigt heller da :p

 

tusen takk for komplimentet :)

Endret av DJ-Sonic
Lenke til kommentar
Wow dette var vilt. Blir det noe i nærheten av tidenes casemod ORAC3 er du min gud :D

planen er å få den bedre :thumbup:

Den heter ikke Orac4 for ingenting he he

Vi gleder oss alle, bare prosjektnavnet Orac4 gir jo en viss ide om at du satser høyt her. Orac2 ville liksom ikke gitt samme forhåpningene, ville det?;)

Lenke til kommentar
Wow dette var vilt. Blir det noe i nærheten av tidenes casemod ORAC3 er du min gud :D

planen er å få den bedre :thumbup:

Den heter ikke Orac4 for ingenting he he

Vi gleder oss alle, bare prosjektnavnet Orac4 gir jo en viss ide om at du satser høyt her. Orac2 ville liksom ikke gitt samme forhåpningene, ville det?;)

sant det he he,

 

kommer vel noen updates ettervert tenker jeg, jobber med saken :)

Lenke til kommentar
Hvor kjøpte du den varmesaken til å bøye plexien med? Det var driit bra! Vurderer å prøve det selv :)

Kan gi deg noen linker på det.

 

varme beltet finner du her http://tapplastics.com/shop/product.php?pi...de8eada80ad1f2e

 

omformeren finner du her http://www.sharperimage.com/us/en/catalog/..._Mn2d14nIT.BPHA

 

basen lager du selv, det følger med bruksanvisning til det.

 

kjempe fint invistering. Som jeg nevnte tidligere så får du en jevn og fin varme over hele biten du skal bøye. Dette klarer du ikke med en varmlufts pistol.

 

Dette er den billigste løsningen, det er faktisk slike plexi bedrifter bruker også, bare litt mere avansert :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...