Gå til innhold

The LightBox Project updates comming soon :)


Anbefalte innlegg

En update vil komme så fort det jeg venter på kommer, det tar sin tid tydelig, men fikk greie på i går at det har blit sendt, så da er det vel i anmarsj.

 

vi får håpe at post mannen er snill i morgen :p

 

da kommer det to stk updates fort løpende, i og med det står omtrent bare på noen bilder så skal det gå fort tenker jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pent, absolutt... Min pakke kom IKKE frem i dag, så jeg er rimelig pissed nå. Ikke hadde netshop oslo led's til meg heller, så hvis ikke noe skjer i morgen henger jeg meg i dusjen...  :D

nei nei det må du ikke gjøre :!:

 

la oss håpe det kommer i morgen kammis :p

Selfølgelig håper jeg på det beste (forventer det egentlig for å være ærlig), men bare i tilfelle; legg frem rambo-kniven på nattbordet til i morgen tidlig hvis jeg skulle trenge en å følge meg ned dit :p

Lenke til kommentar
Pent, absolutt... Min pakke kom IKKE frem i dag, så jeg er rimelig pissed nå. Ikke hadde netshop oslo led's til meg heller, så hvis ikke noe skjer i morgen henger jeg meg i dusjen...  :D

nei nei det må du ikke gjøre :!:

 

la oss håpe det kommer i morgen kammis :p

Selfølgelig håper jeg på det beste (forventer det egentlig for å være ærlig), men bare i tilfelle; legg frem rambo-kniven på nattbordet til i morgen tidlig hvis jeg skulle trenge en å følge meg ned dit :p

bare tel å rope ut det, jeg kommer som et skudd, her skal det bli deler ass he he

Lenke til kommentar
Nice. Trodde egentlig ikke at det kom til å bli så sykt bra som det ser ut til å kunne bli nå nei. Konge. Mer krom og mindre farger(bortsett fra blått) :p

Nei det trodde vel egentlig ikke jeg heller, må si jeg overrasker meg selv :p

 

Ja blått er en stilig farge, vi får se, kanskje vi kan få lurt inn en led eller to, just for fun for å se åssen det ser ut ;)

 

takkar for komplimentet :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...