Gå til innhold

The LightBox Project updates comming soon :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nja han fikk et rimeligt godt rykte på den kassa si da, men min hensikt er ikke å oppnå det samme, går ikke to ganger vettu ;) men om den blir like fin, tja vi får gjøre et forsøk på det, kankje den blir finere, hvem vet, vi får se, ta skritt for skritt :)

 

som jeg nevnte i forord så er det en del ting som jeg har gjort litt anderledes, tatt vekk, lagt til. men morsomt er det jo da :p

Lenke til kommentar

Hei, hvis du klarer å lage noe som er på nivå med orginalen er jeg nødt til å følge med her.. Jeg ble skikkelig fasinert av originalen, dog synes jeg han brukte litt for mye grønne plexi plater.. Kan hende dette er fint i real life men jeg synes ikke det gjorde seg på bilder iallefall... Mitt tips til deg er å bruke vanlig hvit plexi belyst med hvite leds, jeg stror det vil kunne gjøre kassa mer stilrein.. Grønt vann i vannkjølinga er et must uansett da :thumbup: men det er jo meninger basert på originalen, vi får se hva du kan få til og kommentere litt etterhvert :)

 

Jeg synes også at du bør ha bilder som iallefall er 600px brede, 400 blir altfor lite synes jeg..

 

Uansett lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar
Hei, hvis du klarer å lage noe som er på nivå med orginalen er jeg nødt til å følge med her.. Jeg ble skikkelig fasinert av originalen, dog synes jeg han brukte litt for mye grønne plexi plater.. Kan hende dette er fint i real life men jeg synes ikke det gjorde seg på bilder iallefall... Mitt tips til deg er å bruke vanlig hvit plexi belyst med hvite leds, jeg stror det vil kunne gjøre kassa mer stilrein.. Grønt vann i vannkjølinga er et must uansett da :thumbup: men det er jo meninger basert på originalen, vi får se hva du kan få til og kommentere litt etterhvert :)

 

Jeg synes også at du bør ha bilder som iallefall er 600px brede, 400 blir altfor lite synes jeg..

 

Uansett lykke til :thumbup:

hei, ja det er det jeg gjør et forsøk på, men må jo innrømme at det er ikke lett, det er mange detaljer som er litt knotete men det går det og :p

 

Ang. plexi, ja kan jo hende det var det, men tror nok at det var en del av menigen, men for all del vi har alle rett til meninger :) Hvit plexi :hmm: , men skal ha ideen i hode så får vi se ;)

 

kjempe fint at du sa i fra, skal lage bildene litt større jeg, itte noe problem :thumbup:

 

 

 

Takk for tommelen opp :thumbup:

 

 

ps. grønt vann blir det :cool:

Lenke til kommentar

Huff ! glemmer helt jeg :dontgetit:

 

Må jo si hva jeg har brukt av verktøy, lett å glemme men viktigt å få med seg :roll:

 

som sager bukte jeg en nikke sag og en baufil.

en helt vanlig drill.

hullsager størrelse 22mm og 35mm

4, 6 mm bor

 

pusse papir, ca 150 tror jeg det var. Slipe og polerings middel. Polerings rondel. kjøpt på biltema.no

polerings middel kjøpte jeg hos http://www.craftics.com/ , et kjempe fint stoff og bruke. blir blankt som bare dæggærn :p ikke var det dyrt heller.

 

 

Det var vel alt tenker jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...