Gå til innhold

The LightBox Project updates comming soon :)


Anbefalte innlegg

Liker dette her; er spent på hvor du fikk tak i kontaktene og ledingene du bruker på viftene?

Sleevs som det heter så fint fikk jeg tak i hos http://www.wirecare.com

 

pluggene er en historie for seg selv (som jeg helst vil glemme) men fikk dem her

http://www.amabilidade2002.com/

 

slangen er en helt vanlig klar akvariums slange som jeg fikk kjøpt hoe en lokal dyre butikk :p

 

sleev = 3 mm nylon klar

 

Slange = akvarium slange klar Ø 3 mm

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ut som dette blir en av de bedre worklogsene her. :)

 

Hvordan blir det med kablene, skal du rydde, eller blir det noe lignenede som i Orac 3?

nja, hadde egentlig en plan om å kanskje få rydda litt men må jo innrømme at det kommer til å bli vanskelig ettersom det er så innmari trangt :roll: jobber med mm så og si hele tiden her, men det kommer ihvertfall til å bli et par kabler mindre he he

 

Skal jeg si som sant er så er det et av de tøffeste prosjektene jeg har vært borti hittil, det dreier seg om nøyaktighet og forsiktighet hele veien, og for å ikke snakke om plexi og riper :confused: men morsomt er det :p

Lenke til kommentar
Siden du ber om å få lage en til meg og.. Så kan du få lov :whistle::innocent:

 

Nei, men fra spøk til kanarifugl, hvor får du ideene fra? :) Liksom, er "alt" hentet fra Orac3? :)

jada gjør det med en gang jeg :thumbup:

 

 

Nei som har nevnt tidligere så er det kun grunn prisippet som er likt. feks. denne pumpen, det er den samme som han har laget men jeg har ikke studert bildene hans til punkt og prikke, det er masse som jeg har gjort på en litt annen måte enn det han har gjort. tilogmed forbedret kvaliteten og holdbarheten.

 

Tro det eller ei men han har faktisk gjort mye som ikke jeg likte som igjenn jeg har forbedret og forandret på.

 

nei så lenge man har har grunn prisippet for det man skal lage så kommer resten av seg selv :) Det er også en av grunnene til at jeg ville kalle denne for Orac4, ikke fordi det er en kopi (for det er det ikke ! ) men fordi jeg har gjort ting og tang på en litt annen måte, pluss at jeg har også mine egne ideer som er en del av dette prosjeket.

Lenke til kommentar
nei så lenge man har har grunn prisippet for det man skal lage så kommer resten av seg selv :) Det er også en av grunnene til at jeg ville kalle denne for Orac4, ikke fordi det er en kopi (for det er det ikke ! ) men fordi jeg har gjort ting og tang på en litt annen måte, pluss at jeg har også mine egne ideer som er en del av dette prosjeket.

Ja, for jeg ser der er ting som du gjør bedre en i orac3 prosjektet.

 

Det jeg gler meg mest til er å se hvordan du modder PSU'en. Kabel løsninger osv!

Har du noen idèer der? Eller ligger alt på vent til du er ferdig med det andre? :)

Lenke til kommentar
nei så lenge man har har grunn prisippet for det man skal lage så kommer resten av seg selv :) Det er også en av grunnene til at jeg ville kalle denne for Orac4, ikke fordi det er en kopi (for det er det ikke ! ) men fordi jeg har gjort ting og tang på en litt annen måte, pluss at jeg har også mine egne ideer som er en del av dette prosjeket.

Ja, for jeg ser der er ting som du gjør bedre en i orac3 prosjektet.

 

Det jeg gler meg mest til er å se hvordan du modder PSU'en. Kabel løsninger osv!

Har du noen idèer der? Eller ligger alt på vent til du er ferdig med det andre? :)

Pga, noen fornikklings deler så mangler jeg noen bilder til at den kan bli ferdig :(

 

Ang. kabler så blir det samme prinsippet brukt her men kan jo hende vi får til noe ekstra her også ;)

 

Nei jeg legger ut så fort delene ramler inn her, det er bare bilder og noe småtteri det står på

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...