Gå til innhold

"Utnytt 150% garantien hos Lefdal"-tråden


Gjest Slettet-52Y1nIV0tv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv
Har jeg skjønt dette rett ?

1 Handle hos Lefdal.

2 Gå tilbake med Utskrift på biligere vare annet sted ?

3 Få penger igjen.

Jepp -trenger ikke gå tilbake engang. Jeg trakk frem utskriften rett ETTER at jeg hadde betalt. Men eier du skam i livet kan du jo vente til dagen etter :p

Lenke til kommentar
Har jeg skjønt dette rett ?

1 Handle hos Lefdal.

2 Gå tilbake med Utskrift på biligere vare annet sted ?

3 Få penger igjen.

Jepp -trenger ikke gå tilbake engang. Jeg trakk frem utskriften rett ETTER at jeg hadde betalt. Men eier du skam i livet kan du jo vente til dagen etter :p

Går det ikke like greit å vise frem utskriften før man betaler?

 

PS: Thompson 32LB220B4 32" PlasmaTV 18995kr + 13216kr hos nomatica = 10.326,50.

 

PHILIPS 32PW6408 32" CRT-TV 5995 kr + 4495 på Siba = 3745 kr

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv
Man må ta med frakt og eventuelt ekspedisjonsgebyr når man skal sammenligne varer fra webbutikker med lefdal sine priser. For er det som blir den reelle prisen for varen.

 

Spart noen tusen på den ordningen dems :love:

Ja, mon det. Jeg har selv benyttet ordningen flere ganger og de har aldri "belastet" meg med frakt eller andre omkostninger.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hvordan dette praktiseres og Lefdal er ikke veldig åpne om dette, men jeg har hørt at man da kun får varen til samme pris hvis man sier i fra før kjøpet. Det tryggeste er altså å vente.

 

PS: Meget bra tv-tilbud!!

Så man kan egentlig ha med en utskrift av prisen når man kjøper varen, betale, og så komme med utskriften og kreve avslag?

Lenke til kommentar
Man må ta med frakt og eventuelt ekspedisjonsgebyr når man skal sammenligne varer fra webbutikker med lefdal sine priser. For er det som blir den reelle prisen for varen.

 

Spart noen tusen på den ordningen dems  :love:

Ja, mon det. Jeg har selv benyttet ordningen flere ganger og de har aldri "belastet" meg med frakt eller andre omkostninger.

Har måttet gjort det på lefdal på Alnabru hvertfall.. og mener det sku være praksisen som er ment å følges. Ellers vil det jo ikke være en reell prissammenligning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv
Har måttet gjort det på lefdal på Alnabru hvertfall.. og mener det sku være praksisen som er ment å følges. Ellers vil det jo ikke være en reell prissammenligning.

Ja, jeg er litt usikker -skal sende av gårde en mail. I alle tilfeller må det bemerkes at man hos en del nettbutikker kan avtale å hente varen og da er Lefdal like langt -garantien dems er landsdekkende.

 

Når det gjelder hvor reell den ene eller andre beregningsmåten er så kan det jo argumenteres for at man også har kostnader knyttet til kjøp hos Lefdal, man må jo komme seg dit... Men her er man vel prisgitt Lefdal sin praksis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...