Gå til innhold

Kabinett til jente?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kva med å la ho velge sjølv?

Poeng. Det som forundrer meg er hvorfor noen oppretter en slik tråd. Hun kan da i alle fall browse gjennom utvalget til de store og kjente nettbutikkene først, disse antar jeg at trådstarter kjenner til. Det er meningsløst å dytte dette arbeidet over på andre, for resultatet blir at folk med "oi, jeg kan hjelpe ei jente jeg aldri har hørt om"-mentalitet serverer synsing på rad og rekke om noe de ikke har forutsetning i tjukkeste Tjukkholmen for å vite. Tråden får dermed liten verdi og vi kaster vekk tid. Vi kan derimot gi råd etter at man har kommet dit hvor det står mellom noen bestemte modeller, og det tekniske/praktiske blir avgjørende.

Endret av KAS
Lenke til kommentar
Kva med å la ho velge sjølv?

Poeng. Det som forundrer meg er hvorfor noen oppretter en slik tråd. Hun kan da i alle fall browse gjennom utvalget til de store og kjente nettbutikkene først, disse antar jeg at trådstarter kjenner til. Det er meningsløst å dytte dette arbeidet over på andre, for resultatet blir at folk med "oi, jeg kan hjelpe ei jente jeg aldri har hørt om"-mentalitet serverer synsing på rad og rekke om noe de ikke har forutsetning i tjukkeste Tjukkholmen for å vite. Tråden får dermed liten verdi og vi kaster vekk tid. Vi kan derimot gi råd etter at man har kommet dit hvor det står mellom noen bestemte modeller, og det tekniske/praktiske blir avgjørende.

Så enig så enig.. Det er litt meningsløst at vi skal velge for henne, å når vi har kommet med flere hundre valg, så tar hu et som er stikk motsatt av det vi anbefalte..

Derfor, trådstarter, finn noen spesielle mopdeller, og spør hva forum-folket syns ;) Da blir det mye lettere ;)

Lenke til kommentar

la jenta få velge selv, jenter har jo som oftest ganske dårlig smak(siden de liker gutter) :p

 

men ville vist hun prisguiden på hw jeg.. kjempe fin oversikt over det som er på markedet i dag :) men du må fortelle henne litt at det ikke bare er "utsende" som teller på et kabinett.. slik at hun ikke ender opp med noe dritt!

 

tt tsunami er et kjempe fint kabinett som man virkelig får valuta for penga.. har dette selv og er kjempe fornøyd,, er foresten også sinsykt lett(5,5kg) så passer fint for ei jente :)

 

eller kanskje Antec Super LanBoy er noe??

Lenke til kommentar

Kabinett til jente.. :ermm: Kunne vel hatt et likt som oss andre?

 

Om hun skulle bygd det selv (noe som hadde vært morsomt) hadde det jo vært greit med en Chenbro Gaming Box, siden det er lett å få fikset det ned i den, og om en kjøpte med et vindu (Eventuelt lagde) kunne en jo hatt katode inni for å få en mer jentete stil. :)

Lenke til kommentar

hvorfor tror alle at jenter har så "dårlig/rar" smak?? hehe tror faktisk ikke ei av jentene i klassen ville hatt pc en sin i en boks med øyer og nese på.. som ligner et katt!.. og at alle jenter liker rosa er vel også litt feil...

 

kikka i profilen til tonio som dog er jente og hun har vist en chembro gaming box.. hehe tviler på hun har rosa katoder i den...

Lenke til kommentar
hvorfor tror alle at jenter har så "dårlig/rar" smak?? hehe tror faktisk ikke ei av jentene i klassen ville hatt pc en sin i en boks med øyer og nese på.. som ligner et katt!.. og at alle jenter liker rosa er vel også litt feil...

 

kikka i profilen til tonio som dog er jente og hun har vist en chembro gaming box.. hehe tviler på hun har rosa katoder i den...

Noen liker jo rosa da. Uansett er det fett bare på tull.

Lenke til kommentar

Haha jeg må le av denne threaden. Selv er jeg jente som har drivi med PC en stund, og altså ja det varierer VELDIG fra jente til jente hva slags kabinett som passer...

Jeg er gutte-jente, kjøpte selv et blått chieftech matrix kabinett med blå lysdioder i døra, og jeg hadde tenkt å spraymale til armyfarger, men gadd ikke.

Søstera mi, som også driver en del med PC, har en knæsj-rød fancy Acer Ferrari laptop hun drar med seg overalt.

 

Om denne jenta er en typisk jente som liker litt bertete og fine ting, så kan et rosa kabinett falle i smak, men jeg ville aldri hatt det:p Jeg kan bare gjette, men tror ikke hun vil ha et kabinett som er så utrolig gutte-fancy med gjennomsiktige sider, masser av lys og metallic-look(spesielt metallic er veldig lite femi).

 

Det er bedre å satse på et litt nøytralt kabinett enn å kjøpe et spesielt kabinett som kanskje ikke faller i smak... Det er tross alt "personligheten" til PCn som teller, ikke hvordan den ser ut;D

Men for all del, kjøp ikke det kattekabinettet...Det er ikke femi, det er barnslig!

 

Edit: Forresten som en annen nevnte her: Jeg tror det er mer viktig for henne at PCn er stille enn at den ser tøff ut

Endret av Athene
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...