Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Joda, stoler dog mer på at webhosten min hoster bildene (så lenge jeg betaler) enn gratistjenester.

edit: som i at det er jo ikke sikkert at gratistjenestene greier seg over lengre tid

Endret av Ole_Gunnar
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var Safari 4 Beta sluppet. Stor forandring, veldig uvant med tabs helt øverst i vinduet, men man venner seg vel til det, skulle jeg tro. Etter bare fem minutter med bruk, har jeg begynt å venne meg til det allerede, så det er jo fint.

Skrevet

Veldig mye artig, men ikke nok til at jeg kan bytte fra Firefox, dessverre. Safari trenger flere smarte løsninger.

Men er imponert over at de har fått til Acid3-testen!

Skrevet (endret)

På tide å skifte ut Safari 4 Developer Preview da tenker jeg. (Som er lik Safari 3 på utsiden)

Ah, Top Sites-funksjonen var fin, samme med cower-flow-historietingen.

Endret av Ole_Gunnar
Skrevet

Må si at jeg er virkelig fornøyd med Safari 4. Har kasta ut både Chrome og FF på Windows maskinen og er nå 100% safari, og veldig fornøyd med det! :)

/Yaricks

Skrevet

Bajs, kombinasjonen Safari 4 + Mail.app + GrowlMail gikk ikke så bra. Mail.app kræsjer hver gang innkommende mail skal growles. Måtte deaktivere GrowlMail.

Skrevet
defaults write com.apple.Safari DebugSafari4TabBarIsOnTop -bool NO

Dette legger tabs tilbake under adresselinja for dei som er interessert. :)

Genialt. Takk!

Skrevet
Går det an å sette Safari til å søke på den norske versjonen av Google når man søker fra søkefeltet?

Det som hadde vært best hadde vært en dobbel. En norsk og en engelsk ved siden av hverandre. Irriterer meg blå hver gang jeg skal søke på norsk og må søke på google.no også gå videre der. Men hadde sikkert vært verre motsatt.

Skrevet (endret)

Er vel bare å velge i innstillingene i Google at du foretrekker treff på norsk og engelsk. Da kan du også velge å få treff på enten bare norsk eller bare engelsk (radiobokser under søkefeltet) ...

Endret av Thlom
Skrevet (endret)

Går det an å kjøre eller installere drivere som er til windows på mac, og vil det funke(crossover)? For jeg trodde HP LP2475w hadde drivere for mac.. ;SS

Eller kan jeg installere det over parallells og kjøre det derifra

Endret av laffe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...